Т. ШЕВЧЕНКО „СОН” („У ВСЯКОГО СВОЯ ДОЛЯ”). САТИРИЧНИЙ ПАФОС ПОЕМИ, ЇЇ СПРЯМУВАННЯ

Додано: 8 квітня 2020
Предмет: Українська література, 9 клас
Тест виконано: 62 рази
14 запитань
Запитання 1

Царицю поет у творі називає...


варіанти відповідей

Зів’ялою квіткою.

Опалим листям.

Засушеним опеньком.

Пораненим птахом.

Запитання 2

„Щедра та розкішна” людина...

варіанти відповідей

Храми мурує.

Богобоязлива.

Намагається „неситим оком за край світа зазирати”.

Не реагує на будь-яке лихо.

Запитання 3

„Царят і старчат” поет називає...


варіанти відповідей

Адамовими дітьми.

Тихими і тверезими.

Байдужими до власної долі.

Загарбниками і поневолювачами рідного краю.

Запитання 4

Хижина ліричного героя, що з’явився напідпитку додому, нагадувала...

варіанти відповідей

Садок вишневий.

Море перед бурею.

Достиглу ниву.

Тихий рай.

Запитання 5

Як характеризується сон п’яного з бенкету?

варіанти відповідей

Віщим.

Дивним.

Казковим.

Миттєвим.

Запитання 6

Птах, який супроводжував політ героя у сні.


варіанти відповідей

Сокіл.

Орел.

Сова.

Жайворонок.

Запитання 7

Вирушаючи у підхмарну подорож, герой залишає край...

варіанти відповідей

Неприязний.

Богом забутий.

Сліз і страждання.

Де землі родючії й сади квітучії.

Запитання 8

Твір Т. Шевченка, про героїню якого згадує він у „Сні”, зазначаючи: „То покритка, попідтинню / з байстрям шкандибає, / батько й мати одцурались, / й чужі не приймають”.


варіанти відповідей

„Тополя”.

„Лілея”.

„Катерина”.

„Причинна”.

Запитання 9

З якою метою оповідач звертається до Бога? Щоб він:


варіанти відповідей

Побачив, що відбувається на землі.

Покарав винних у соціальній несправедливості.

Поспівчував горю покритки.

Щораз ощасливлював бідних людей.

Запитання 10

Для чого ліричний герой здійснював мандри по небу? Щоб:

варіанти відповідей

Дослідити життя в підхмар’ї.

Відчути радість і насолоду від цього

Віднайти на краю світу рай.

Поспілкуватися з Богом.

Запитання 11

Пролітаючи над містом, сновидець міг спостерігати...

варіанти відповідей

За театральним дійством.

Спорудженням храмів.

Муштрою солдат.

Катуванням злочинця.

Запитання 12

Закінчіть фразу відповідно до змісту твору:

„ У всякого не тільки своя доля, а й ...”


варіанти відповідей

Погляд на довкілля.

Індивідуальні здібності.

Життєвий шлях

Нахили і здібності.

Запитання 13

"Дух истины, его же миръ не можетъ прияти, яко не видитъ его, ниже знаетъ его" - це

варіанти відповідей

вступ

зав'язка

епіграф

пролог

Запитання 14

Сцена генерального мордобитія передає сутність царської політики самодеожавства в

варіанти відповідей

поемі-посланні

ліричному вірші

сатиричній поемі

соціально-побутовій поемі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест