Табличні величини (Lazarus)

Додано: 6 грудня 2021
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 98 разів
10 запитань
Запитання 1

  Що таке табличне величина?

варіанти відповідей

величина і порядковий номер елемента;

упорядкований набір змінних одного типу; 

опрацювання змінних одного типу;

підрахунок елементів

Запитання 2

 TMemo – це…

варіанти відповідей

елемент керування

форма

багаторядкове текстове поле 

підрахунок елементів

Запитання 3

Відносно якого елемента вводиться текст процедури?

варіанти відповідей

кнопка 

текстове поле

однорідний масив

елемента табличної величини

Запитання 4

 Як потрібно змінити рядок for i:= 2 to 10 do If a[i] > max Then max := a[i] щоб визначилося найменше значення елемента?

варіанти відповідей

поставити =;

змінити знак > на <;

змінити напис max на min

змінити знак > на <, та напис max на min 

Запитання 5

Яким може бути діапазон номерів табличної величини?

варіанти відповідей


[0..100] 

[1..100] 

[0,5..100]

[–7..100]

Запитання 6

Які величини можна описати як масив? 

варіанти відповідей

Оцінки учня з інформатики, які він отримав протягом семестру 

Корені квадратного рівняння

Список учнів 

Тематична оцінка

Запитання 7

Визначте, який фрагмент коду реалізовано, якщо елементи масивуA: array[1..10] of Integer набули таких значень: 

варіанти відповідей

A[1] := 3; For і := 2 to 10 do A[і] := A[i] + 2 

A[1] := 2; For і := 2 to 10 do A[і] := A[i] + 2

For і := 1 to 10 do A[і] :=A[і] +2 

For і := 1 to 10 do A[і] := 2 * i + 1

Запитання 8

Як описати масив А з 10 слів?

варіанти відповідей

var A: array[1..10] of Real

var A: String

var A: array[1..10] of String 

type mas = array[1..10] of String;var A: mas

Запитання 9

Які існують порядки сортування масиву?

варіанти відповідей

За зростанням 

За прискоренням

За спаданням 


За неспаданням

Запитання 10

Дано масив:

Визначте результат виконання фрагмента програми:S := 0;For i := 1 to 5 do If A[i] <6 Then S := S + A[i];

варіанти відповідей

14

29 

17

8

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест