З якого твору уривок:
Приніс її і посадив
За фортом, в полі, на пустині,
Здалека воду приносив
І пильно підливав щоднини.
З якого твору уривок:
Розкажи, як за горою
Сонечко сідає,
Як у Дніпра веселочка
Воду позичає.
З якого твору уривок:
Обніміте ж, брати мої,
Найменшого брата, -
Нехай мати усміхнеться,
Заплакана мати.
З якого твору уривок:
Мова моя - БУЛА! БУДЕ! А нині
я терни в стежках визбирую,
щоб їй бул легше ходить.
До якого роду літератури належить поданий уривок:
Зоре моя вечірняя,
Зійди над горою.
Поговорим тихесенько
В неволі з тобою.
Розкажи, як за горою
Сонечко сідає,
Як у Дніпра веселочка
Воду позичає.
До якого роду літератури належить поданий уривок:
Ну так, починаємо! Коли ми дійдемо до кінця цієї історії,— ми знатимемо більше, ніж зараз.
Так ось, жив один лютий чорт. Він був дуже лютий, він був сам сатана! Якось він був у дуже хорошому настрої, тому що зробив собі дивне дзеркало. Це дзеркало мало незвичайну властивість — все хороше і прекрасне зменшувалося в ньому до неможливого, а все негідне і погане виступало чіткіше і здавалося ще гіршим
До якого роду літератури належить поданий уривок:
Т е р п и л и х а. Ти оп'ять чогось сумуєш, Наталко! Оп'ять щось тобі на думку спало?..
Н а т а л к а. Мені з думки не йде наше безталання.
Т е р п и л и х а. Що ж робить? Три роки уже, як ми по убожеству своєму продали дворик свій на Мазурівці, покинули Полтаву і перейшли сюди жити; покойний твій батько довів нас до сього.
Н а т а л к а. І, мамо!.. Так йому на роду написано, щоб жити багатим до старості, а умерти бідним; він не виноват.
Вкажіть, який це тип римування:
Мов жалується, що весна.
Сади цвітуть на Україні,
Вона ж сумує тут одна
Посеред дикої пустині.
Вкажіть, який це тип римування:
Це ж нею дихав і сміявся світ,
Це ж їй молились зграї лебедині.
Їй, що вродилась у прибрежній піні
І що міцніша за міцний граніт
Який тип римування в цьому уривку:
Тихий сон на горах ходить,
За рученьку щастя водить.
І шумлять ліси вже тихше,
Сон мені квітки колише.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома