Тарас Шевченко "Наймичка"

Додано: 20 квітня 2023
Предмет: Українська література, 9 клас
Тест виконано: 362 рази
22 запитання
Запитання 1

Т. Шевченко "Наймичка"



Повернувшись благополучно додому („Наймичка”), Марко...

варіанти відповідей

Помолився Богу.

Поцілував рідну землю.

Заспівав веселої.

Подякував воликам.

Запитання 2

Караючи свою нещасливу долю („Наймичка”), Ганна зверталася ...

варіанти відповідей

До широкого степу.

Бога.

Туману.

Батьків.

Запитання 3

Трохим з Настею („Наймичка”) сумували через те, що:

варіанти відповідей

Були бідними.

Повсякчас втрачали здоров’я.

Вимушені працювати на пана

Не мали дітей.

Запитання 4

Старі вирішили прийняти до себе наймичку („Наймичка”), бо:

варіанти відповідей

Старі вирішили прийняти до себе наймичку („Наймичка”), бо:

Вже нездужали.

Вона дуже сльозно просила.

Їм важко було працювати на городі.


Запитання 5

Рід діяльності Марка („Наймичка”).

варіанти відповідей

А Ковальство.

Чумакування.

Мисливство.

Гончарство.

Запитання 6

Через те, що син наймички тривалий час не повертався („Наймичка”), вона:

варіанти відповідей

А Мусила розважати його дружину і дітей.

Зверталася з молитвою до Святого Миколая.

Ходила до ворожки цікавитися долею улюбленця.

Вирушила на його пошуки.

Запитання 7

Після тривалих страждань Ганна („Наймичка”) відчула себе щасливою тоді, коли:

варіанти відповідей

Знаходилася поруч зі своєю дитиною.

Мала можливість заробити на хліб.

Підкинула власну дитину чужим людям.

Батьки дозволили їй повернутися додому.

Запитання 8

Під час весілля Марка („Наймичка”) Ганна...

варіанти відповідей

Обробляла городину.

Співала і танцювала.

Жебракувала у Городищі.

Пішла на прощу до Києва.

Запитання 9

Жанр твору "Наймичка"


варіанти відповідей

соціально-побутова поема

сатирична поема

героїчна поема

Запитання 10

Напрям, у якому написана поема

варіанти відповідей

романтизм

реалізм

сентименталізм

Запитання 11

Яка проблема не порушена у творі?

варіанти відповідей

жінка і суспільство

жінка і обставини, у яких вона опинилась

стосунки поколінь

прагнення до збагачення

Запитання 12

Ідея "Наймички"

варіанти відповідей

 засудження тогочасних умов, в яких жінка відчувала себе соціально-незахищеною

засудження тогочасних умов, в яких жінка змушена тяжко працювати

Запитання 13

У чому причини трагедії і Катерини, і Ганни?

варіанти відповідей

у приниженні бідних

у вбивстві за брехню

у забороні писати твори

у презирстві до жінки-покритки

Запитання 14

Під час блукання у неділю вранці-рано героїня наспівувала:



варіанти відповідей

«Ой степи широкії»;

«Ой у полі могила»;

«Кукувала зозуленька»;

Ой у полі вітер віє»;

Запитання 15

Дід виїхав до Городища, аби:


варіанти відповідей

придбати необхідних ліків;

відвідати сина, який там служив у війську;

запросити до себе кумів;

продати дещо з хатнього краму.

Запитання 16

Чому старі вирішили прийняти до себе наймичку? Бо:


варіанти відповідей

вважали себе за багатих;

вже нездужали;

вона дуже сльозно просила;

їм важко було працювати на городі;

Запитання 17

Рід діяльності Марка:

варіанти відповідей

ковальство;

чумакування;

мисливство;

гончарство;

Запитання 18

Під час весілля Марка, Ганна:


варіанти відповідей

обробляла городину;

співала і танцювала;

жебракувала у Городищі;

пішла на прощу до Києва;

Запитання 19

Через те, що син наймички тривалий час не повертався, вона:



варіанти відповідей

мусила розважати його дружину і дітей;

зверталася з молитвою до святого Миколая;

ходила до ворожки цікавитися долею улюбленця;

вирушила на його пошуки;

Запитання 20

Якого подарунка віз Марко Ганні?


варіанти відповідей

сукна дорого;

шитий пояс;

червоного шовку;

парчі золотої;

Запитання 21

Повернувшись благополучно додому, герой:


варіанти відповідей

помолився Богу;

поцілував рідну землю;

заспівав веселої;

подякував воликам.

Запитання 22

Наприкінці твору наймичка:


варіанти відповідей

зізналася Маркові, що вона його мати;

залишила хату сина і вирушила у мандри;

вирішила присвятити останні роки життя службі Богові;

втопилася з горя у річці;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест