7. З якого твору Т. Г. Шевченка ці рядки?
І сонце спатоньки лягає
І синє море: покриває
Рожевою пеленою,
Мов мати дитину.
8. Який художній засіб використовує Т. Г. Шевченко в даному уривку?
За сонцем хмаронька пливе,
Червоні поли розстиляє
І сонце спатоньки зове
11. Який вірш П. Тичини є поетичним звертання до уявного співбесідника?
6. З яким віршем Тараса Шевченка співзвучна повість С. Васильченка "В бур'янах"?
13. Про любов народу до пісні говорилося у вірші П. Тичини:
Укажіть, як діти врятували лося із ополонки в кризі.
варіанти відповідей
За словами батька, на кого мав бути схожим Тарас у майбутньому? («В бур’янах»)
Чому дядько Шпичак у кінці твору мріяв . щоб лось був живий?
Чому хлопці підійшли до річки?
Куди хлопці поспішали, щоб розповісти про вбивство лося?
Що роблять дівчата, повертаючись з роботи у вірші «Садок вишневий коло хати» ?
Звідки лось потрапив у заповідник?
«Кругленький, як підпалок, з підпалкуватим, добре випеченим
обличчям, у розтоптаних, з довгими халявами чоботях, у яких
він тонув мало не по пояс»,- це портрет
13. Туман у вірші «За сонцем хмаронька пливе…» порівнюється
Лось зрушив із свого лежбища , а потім побіг , бо ....
Роги лося нагадували
Лось, провалившись в ополонку, згадав той відчай, який він уже раз відчув, коли
Хто врятував лося, коли за ним гналася зграя вовків???
Ким, за словами баби-повитухи, Тарас мав стати в майбутньому (повість «В бур’янах»)?
Персоніфікацію вжито в рядку...
Словами очі все густіше набрякли кров′янистим смутком, аж горіли червоним розпачем охрактеризовано
Особливостями оповідання як жанру серед перерахованих є всі, ОКРІМ
Душа, струмок, поля - образи вірша:
Тарасова допитливість у творі Степана Васильченка «В бур’янах» виявилася
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома