Технічне обслуговування гальмівного обладнання

Додано: 12 березня 2023
Предмет:
Тест виконано: 133 рази
14 запитань
Запитання 1

Коли локомотивні бригади перевіряють технічний стан гальмівного обладнання ?

варіанти відповідей

під час приймання локомотивів та моторвагонних поїздів перед виїздом із депо, після відстою їх без бригади, при зміні локомотивних бригад та при виконанні технічного обслуговування ТО-1.

не перевіряють

під час приймання локомотивів та моторвагонних поїздів перед виїздом із депо

при зміні локомотивних бригад та при виконанні технічного обслуговування ТО-1

Запитання 2

Хто проводить перевірку при інших видах технічного обслуговування(не стосується перевірки під час приймання локомотивів та моторвагонних поїздів перед виїздом із депо, після відстою їх без бригади, при зміні локомотивних бригад та при виконанні технічного обслуговування ТО-1) і всіх видах поточного ремонту цю перевірку проводять ?

варіанти відповідей

слюсарі депо

локомотивні бригади 

ніхто не перевіряє

Запитання 3

Хто перевіряє виконання робіт (крім ТО-1)?  

варіанти відповідей

майстер (бригадир) і приймальник

приймальник

майстер (бригадир)

Запитання 4

Хто встановлює перелік робіт і правила перевірки гальмівного обладнання, виконуваних локомотивними бригадами?

 

варіанти відповідей

начальник депо і затверджує начальник служби локомотивного господарства згідно з вимогами цієї Інструкції.

начальник депо згідно з вимогами цієї Інструкції.

начальник служби локомотивного господарства згідно з вимогами цієї Інструкції.

Запитання 5

Що локомотивна бригада зобов'язана перевірити на локомотиві перед виїздом із депо і після відстою локомотива без бригади?

варіанти відповідей

рівень мастила в картерах компресорів і маслянках паро повітряних насосів, за необхідності - добавити;

правильність положення ручок роз'єднувальних кранів гальм;

наявність пломб: на запобіжних клапанах, на фіксаторі роз'єднувального крана гальмівної магістралі до електропневматичного клапана (ЕПК), на роз'єднувальних кранах на постачальному повітропроводі й на повітропроводі від повітророзподільника до крана № 254, на роз'єднувальних кранах постачального повітропроводу до реле тиску гальмівних циліндрів, на роз'єднувальному крані на повітропроводі від гальмівної магістралі(ГМ) до швидкостеміра, на манометрах, візуальний огляд яких можливий без допоміжної роботи; 


роботу компресорів (пароповітряного насоса) після їх пуску, переконатися в наявності потрібного тиску в системі змащення за показаннями манометра компресора;

межі тиску в головних резервуарах при автоматичному відновленні роботи компресорів (пароповітряних насосів) та їх відключення регулятором. На електро- та тепловозах, які мають компресор з електроприводом, ці межі тиску мають становити7,5-9,0 кгс/см2, на інших тепловозах - 7,5-8,5 кгс/см2 чи 7,5-9,0 кгс/см2, якщо це встановлено Інструкцією з експлуатації тепловоза, на вантажних паровозах - 9,0 кгс/см2, на пасажирських і маневрових паровозах - 8,0 кгс/см2. Допустиме відхилення має бути ±0,2 кгс/см2. Різниця меж тиску на тепловозах повинна бути не менша 1,0 кгс/см2*; 


щільність зрівнювального резервуара, гальмівної та постачальної мереж, роботу кранів машиніста і повітророзподільника при ступені гальмування, сигналізатора розриву гальмівної магістралі з датчиком № 418, темп ліквідації понад зарядного тиску, регулювання допоміжного гальма на граничний тиск у гальмівних циліндрах, дію електропневматичного гальма (ЕПГ), електричного і ручного гальм; дію пристрою контролю щільності ГМ(перевірку виконувати з обох кабін, крім перевірки щільності ГМ та постачальної мережі); 


стан гальмівної важільної передачі, її запобіжних пристроїв, виходи штоків гальмівних циліндрів, товщину гальмівних колодок та їх розміщення на поверхні кочення коліс;

проходження повітря через кінцеві крани гальмівної магістралі шляхом не менш як триразового відкриття кінцевих кранів. 


все вище зазначене

Запитання 6

Звідки локомотивна бригада, яка приймає локомотив, зобов'язана випустити конденсат?

варіанти відповідей

із головних і допоміжних резервуарів, мастиловологовіддільників, холодильників і маслянок пароповітряних насосів. 

із головних і допоміжних резервуарів

мастиловологовіддільників, холодильників

маслянок пароповітряних насосів

Запитання 7

Що зобов'язана перевірити на локомотиві під час зміни локомотивних бригад бригада, яка приймає локомотив? 

варіанти відповідей

стан механічної частини гальма, положення режимних перемикачів повітророзподільників, вихід штоків гальмівних циліндрів, візуальний огляд яких можливий;

наявність мастила в картерах компресорів і прес-маслянці насоса; 


правильність регулювання крана машиніста на підтримку зарядного тиску в ГМ при поїзному положенні його ручки;

правильність регулювання крана допоміжного гальма локомотива на максимально допустимий тиск при повному гальмуванні;

положення ручок кранів у обох кабінах; 


напругу джерела живлення електропневматичного гальма;

правильність з'єднання рукавів і відкриття кінцевих кранів між локомотивом (локомотивами) і першим вагоном, правильність підвішування неробочого рукава;

дію електроблокувальних клапанів (на локомотивах з електричним гальмуванням). 


все вище зазначене

Запитання 8

Чи зобов'язана локомотивна бригада випустити конденсат із головних резервуарів і мастиловіддільників, за сигнальною лампочкою "ГМ" та переконатися в нормальній дії сигналізатора розриву ГМ?

варіанти відповідей

так

ні

не знаю

Запитання 9

Чи вірне твердження "Рівень мастила в картерах компресорів Е-500 має бути не нижчим 5 мм від верхнього краю заливного отвору, а в компресорах КТ6, КТ7, КТ8, 1КТ, ПК-35, ПК-5,25, ВВ-3,5/9, ВП-3 - 4/9, К1, К2, КЗ - між верхньою і нижньою рисками мастиловказівника"?

варіанти відповідей

ні

так

не знаю

Запитання 10

Чи допускається в експлуатації рівень мастила в картерах компресорів, що виходить за межі контрольних рисок мастиловказівника?

варіанти відповідей

ні

так

не знаю

Запитання 11

Чи необхідно відрегулювати важільну передачу після технічного обслуговування (крім ТО-1) і ремонту на величину виходу штока із забезпеченням мінімальної допустимої норми за випускання локомотивів і моторвагонного рухомого складу (МВРС) ?

варіанти відповідей

так

ні

не знаю

Запитання 12

Товщина чавунних гальмівних колодок в експлуатації допускається не менше: 

варіанти відповідей

безгребеневих на тендерах - 12 мм, гребеневих і секційних на локомотивах (у тому числі й на тендерах) -15 мм, на маневрових і вивізних локомотивах - 10 мм. 

безгребеневих на тендерах - 10 мм, гребеневих і секційних на локомотивах (у тому числі й на тендерах) -12 мм, на маневрових і вивізних локомотивах - 10 мм. 

безгребеневих на тендерах - 11 мм, гребеневих і секційних на локомотивах (у тому числі й на тендерах) -13 мм, на маневрових і вивізних локомотивах - 12 мм. 

Запитання 13

Вихід гальмівних колодок за зовнішню поверхню бандажа (обода колеса) в експлуатації допускається:

варіанти відповідей

не більше 10 мм. 

не більше 11 мм. 

не більше 12 мм. 

не більше 13 мм. 

Запитання 14

Коли слід замінити колодки ?

варіанти відповідей

при досягненні мінімальної граничної товщини, наявності по всій ширині колодки тріщин, які доходять до сталевого каркасу

при клиноподібному зношенні, якщо найменша допустима товщина знаходиться від тонкого кінця колодки на відстані 50 мм і більше

всі відповіді вірні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест