Коли локомотивні бригади перевіряють технічний стан гальмівного обладнання ?
Хто проводить перевірку при інших видах технічного обслуговування(не стосується перевірки під час приймання локомотивів та моторвагонних поїздів перед виїздом із депо, після відстою їх без бригади, при зміні локомотивних бригад та при виконанні технічного обслуговування ТО-1) і всіх видах поточного ремонту цю перевірку проводять ?
Хто перевіряє виконання робіт (крім ТО-1)?
Хто встановлює перелік робіт і правила перевірки гальмівного обладнання, виконуваних локомотивними бригадами?
Що локомотивна бригада зобов'язана перевірити на локомотиві перед виїздом із депо і після відстою локомотива без бригади?
Звідки локомотивна бригада, яка приймає локомотив, зобов'язана випустити конденсат?
Що зобов'язана перевірити на локомотиві під час зміни локомотивних бригад бригада, яка приймає локомотив?
Чи зобов'язана локомотивна бригада випустити конденсат із головних резервуарів і мастиловіддільників, за сигнальною лампочкою "ГМ" та переконатися в нормальній дії сигналізатора розриву ГМ?
Чи вірне твердження "Рівень мастила в картерах компресорів Е-500 має бути не нижчим 5 мм від верхнього краю заливного отвору, а в компресорах КТ6, КТ7, КТ8, 1КТ, ПК-35, ПК-5,25, ВВ-3,5/9, ВП-3 - 4/9, К1, К2, КЗ - між верхньою і нижньою рисками мастиловказівника"?
Чи допускається в експлуатації рівень мастила в картерах компресорів, що виходить за межі контрольних рисок мастиловказівника?
Чи необхідно відрегулювати важільну передачу після технічного обслуговування (крім ТО-1) і ремонту на величину виходу штока із забезпеченням мінімальної допустимої норми за випускання локомотивів і моторвагонного рухомого складу (МВРС) ?
Товщина чавунних гальмівних колодок в експлуатації допускається не менше:
Вихід гальмівних колодок за зовнішню поверхню бандажа (обода колеса) в експлуатації допускається:
Коли слід замінити колодки ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома