Перед початком роботи з мікроскопом:
І. Звільніть робоче місце від зайвого, а все потрібне розмістіть праворуч від мікроскопа.
ІІ. Розпочинати виконання завдань з дозволу вчителя.
Поставте мікроскоп у робоче положення. Для цього:
Виберіть правильне твердження:
І. Кратність збільшення об’єкта визначають, перемножуючи збільшення окуляра на збільшення об’єктива.
ІІ. На окулярі позначка 7х, а на об’єктиві 20х, то кратність збільшення буде 140.
Виберіть правильне твердження:
І. Після закінчення роботи мікроскоп закривають від пилу й ставлять на постійне місце.
ІІ. Перед перенесенням переконайтеся в тому, що всі деталі добре закріплені.
Роботу з мікропрепаратом слід організовувати в такому порядку:
а) розмістіть препарат на предметному столику так, щоб предмет дослідження був під об’єктивом; закріпіть предметне скло однією клемою;
б) для більш чіткого зображення об’єкта використайте діафрагму, що регулює освітлення;
в) дивлячись збоку та повертаючи гвинт від себе, обережно розташуйте об’єктив на відстані 3-4 мм від накривного скельця;
г) закінчивши роботу, зніміть препарат;
д) перемістіть препарат у центр зору для вивчення необхідного місця об’єкта й перевірте його закріплення клемами;
е) дивлячись лівим оком в окуляр, плавно поверніть гвинт на себе до появи чіткого зображення.
Вимоги до малюнку:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома