Наука про управління людськими відносинами в процесі виробничої діяльності та взаємозв’язках споживачів із виробниками та сам процес управління виробництвом - це
Виробничі процеси, які полягають у розробці й прийнятті рішень, регулюванні й координації ходу виробництва, контролі точності реалізації програми, аналізі й обліку проведеної роботи називаються ...
Процеси з ремонту устаткування, виготовлення оснащення й інструмента для потреб даного виробництва, ремонту технологічного устаткування тощо - це ...
Методи збору даних маркетингових досліджень:
Яка мета маркетингових досліджень?
Опитування мають практично необмежений час для вивчення анкети і її заповнення, оскільки ніхто не квапить з відповіддю - це характеристика...
Для оцінки виробів, технологій, розробок застосовують метод, що ґрунтується на збиранні й аналізі думок фактичних або можливих споживачів продукції, який називається ...
Дослідники використовують відео спостереження, щоб вивчити покупців у їхньому «природному середовищі». Це дослідження за допомогою :
Джерело маркетингової інформації, яке базується на скоріше на умовиводах і (або) статистичних прийомах, ніж на прямому спостереженні і підрахунку – це
До кількісних методів маркетингових досліджень належить:
Державна власність на засоби виробництва існує в економічній системі:
Собівартість товару – це
До кількісних методів маркетингових досліджень належить:
Прибуток – це різниця
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома