Технологічний цикл обслуговування гостей у готелі

Додано: 31 березня 2022
Предмет:
Тест виконано: 83 рази
15 запитань
Запитання 1

Технологія обслуговування у сфері гостинності — це 

варіанти відповідей

важливий фактор, що зумовлює вплив на якість процесу обслуговування, на фінансово-економічну ефективність функціонування, процес управління готельним підприємством

важливий фактор, що впливає тільки на процес управління готельним підприємством

важливий фактор,який впливає на фінансовий стан підприємства

Запитання 2

Організація технологічного процесу обслуговування у готелях є

варіанти відповідей

різною в кожному готелі

стандартною для всіх готелів

Запитання 3

Що таке циклічність технології обслуговування клієнтів у готелях ?

варіанти відповідей

Важливий фактор, що зумовлює вплив на якість процесу обслуговування.

Перелік послуг, які надає готель.

послідовне повторення процесу обслуговування гостя від часу його прибуття у готель до остаточного від’їзду з готелю.

Запитання 4

Технологічний цикл обслуговування клієнта — це

варіанти відповідей

стандартний обсяг послуг з певною послідовністю надання, яким має намір скористатись клієнт і які пропонує засіб розміщення під час перебування клієнта у готелі. 

перелік послуг у готелі.

Запитання 5

Технологічний алгоритм гостьового циклу умовно поділяється на 

варіанти відповідей

два етапи

три етапи

чотири етапи

Запитання 6

Перша фаза гостьового циклу починається

варіанти відповідей

з моменту, коли гість прибув у готель.

з моменту, коли гість заселився в номер.

з моменту першого спілкування потенційного клієнта з персоналом готелю задовго до прибуття гостя у засіб розміщення.

Запитання 7

Джерела бронювання можуть бути:

варіанти відповідей

постійними та епізодичними

епізодичними

постійними

Запитання 8

Від якого моменту починається офіційний початок гостьового циклу обслуговування клієнта у готелі?

варіанти відповідей

Коли гість забронював номер.

Коли працівником служби рецепції внесено заявку клієнта у журнал реєстрації календарного бронювання номерів (місць) та обліку клієнтів у готелі.

Коли гість зателефонував у готель.

Запитання 9

Друга фаза гостьового циклу пов’язується з

варіанти відповідей

розмовою з клієнтом по телефону.

заселенням гостя в номер.

зустріччю гостей на вокзалі, аеропорту, трансфером у готель, реєстрацією і розміщенням клієнта у готелі.

Запитання 10

Яку роль відіграє зустріч гостей і трансфер у готель?

варіанти відповідей

ніякої ролі, не важливо як клієнт добирається до готелю.

відіграють важливу психологічну і анімаційну функцію, адже перші враження від контакту з персоналом, містом, готелем найяскравіше і найдовше запам’ятовується клієнтами.

Запитання 11

Третя фаза гостьового циклу пов’язується з

варіанти відповідей

з обслуговуванням гостей під час проживання у готелі.

трансфером.

заселенням в номер.

Запитання 12

Чи важливий раціонально побудований процес обслуговування гостей, професійність персоналу? 

варіанти відповідей

так,звичайно

ні,це не важливо

Запитання 13

Четверта фаза гостьового циклу пов’язується з 

варіанти відповідей

виселенням гостя з номеру.

прощання з гостем.

повним розрахунком клієнта за проживання і надані додаткові платні послуги.

Запитання 14

Завершальна фаза гостьового циклу в окремих готелях пов’язується з 

варіанти відповідей

трансфером.

виселенням гостя з номеру.

прощанням з гостем.

Запитання 15

Яка фаза гостьового циклу є найтриваліша?

варіанти відповідей

друга

третя

четверта

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест