Технологія нарізання різьби.

Додано: 7 березня 2021
Предмет: Трудове навчання, 8 клас
Тест виконано: 459 разів
12 запитань
Запитання 1

Різьбу тільки одного діаметра можна нарізати ?

варіанти відповідей

Суцільною плашкою.

Розрізною плашкою.

Розсувною плашкою.

Запитання 2

Розсувна плашка складається ?

варіанти відповідей

З 2-х частин.

З 3-х частин.

З 4-х частин.

Запитання 3

В якості матеріалу для виготовлення плашок використовують?

варіанти відповідей

Інструментальну сталь.

Леговану сталь.

Швидкорізальну сталь.

Всі відповіді правильні.

Запитання 4

Неповна різьба при нарізанні плашкою буде отримана внаслідок використання заготовки ?

варіанти відповідей

Більшого діаметра.

Меншого діаметра.

Запитання 5

Фаску (скос під кутом 45 градусів) на заготовці роблять з метою ?

варіанти відповідей

Для плавного заходу різьби.

Для полегшення нарізання різьби.

Обидві відповіді правильні.

Запитання 6

Рвана різьба на стрижні виникає внаслідок використання заготовки ?

варіанти відповідей

Більшого діаметра.

Меншого діаметра.

Запитання 7

Різьбу може зіпсувати ?

варіанти відповідей

Перекошення інструмента при нарізанні.

Відсутність мастила.

Тупий мітчик чи плашка.

Всі відповіді правильні.

Запитання 8

При нарізанні різьби вороток інструмента необхідно виставляти ?

варіанти відповідей

Перпендикулярно осі заготовки.

Паралельно осі заготовки.

Запитання 9

Який найбільший діаметр свердла необхідно взяти для того, щоб просвердлити отвір для нарізання внутрішньої різьби М24 х 1,5?

варіанти відповідей

23,5 мм.

22,5 мм.

21,5 мм.

Запитання 10

Мітчик може зламатись якщо ?

варіанти відповідей

Діаметр внутрішнього отвору замалий.

Вісь обертання мітчика не збігається з віссю отвора.

Обидві відпопіді правильні.

Запитання 11

Профіль нарізаної внутрішньої різьби буде неповний якщо ?

варіанти відповідей

Діаметр отвору замалий.

Діаметр отвору завеликий.

Запитання 12

Для нарізання внутрішньої різьби в глухому отворі використовують мітчик ?

варіанти відповідей

Безканавочний (накатник).

Гвинтовий.

Ступінчатий.

Комбінований.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест