Технологія обробки деревини. Розмічання та пиляння.

Додано: 18 жовтня 2022
Предмет: Технології, 10 клас
Тест виконано: 16 разів
14 запитань
Запитання 1

Скільки розрізняють способів різання деревини?


варіанти відповідей

два


три 

чотири 

п’ять

Запитання 2

Як називається поверхня різця, позначена цифрою 1 та виділена червоним кольором?

варіанти відповідей

задня 

передня 

бокова 

верхня

Запитання 3

Який вид різання позначений літерою В ?

варіанти відповідей

торцеве


повздовжнє

поперечне  

верхнє

Запитання 4

Технологічна операція, яка полягає у перенесенні форми й розмірів деталі з кресленика на заготовку називається:

варіанти відповідей

креслення


малюнок

вимірювання

розмічання

Запитання 5

Різновид кутника, що дає змогу розмічати й перевіряти будь- які кути:

варіанти відповідей

малка 

єрунок 

столярний кутник 

рейсмус

Запитання 6

Різновид кутника, що дає змогу розмічати й перевіряти кути 45 і 135 градусів:

варіанти відповідей

малка 

єрунок  

столярний кутник 

рейсмус

Запитання 7

Процес закритого різання деревини на частини називають:

варіанти відповідей

стругання 

фрезерування

розмічання

пиляння

Запитання 8

Місце різання, що утворилося в деревині - це:

варіанти відповідей

пропил 


запил 

допуск  

припуск

Запитання 9

За допомогою ручних електрифікованих інструментів здійснюється пиляння:

варіанти відповідей

ручне 

електричне 

механізоване  

швидке

Запитання 10

Полотна пилки з прямокутним зубом застосовують для пиляння:

варіанти відповідей

поперечного 

повздовжнього 

будь-якого  

мішаного

Запитання 11

Відстань між вершинами двох суміжних зубів пилки називається:


варіанти відповідей

крок

висота 

основа 

довжина

Запитання 12

Як називається прийом пиляння, показаний на рисунку:

варіанти відповідей

горизонтальний впоперек 

вертикальний вздовж 

горизонтальний вздовж      

вертикальний впоперек

Запитання 13

сіііс

варіанти відповідей

с

і

сс

м

Запитання 14

мм

варіанти відповідей

чсм

чм

аі

рар

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест