Текст

Додано: 20 липня 2022
Предмет: Українська мова, 2 клас
Тест виконано: 112 разів
11 запитань
Запитання 1

Текст - це

варіанти відповідей

зв'язані за змістом речення, розміщені в хаотичному порядку

зв'язані за малюнком речення, розміщені в певній послідовності

зв'язані за змістом речення, розміщені в певній послідовності

Запитання 2

Визнач текст.

варіанти відповідей

У нашій школі багато квітів. Вони милують око своєю свіжістю і красою. Ми самі доглядаємо квіти.

Я йшов берегом струмка. Сьома година ранку. Павло любить майструвати.

Цілий день вона носить горіхи, жолуді. Вже осінь. Сушить і складає їх у своєму дуплі. Білочка готується до зими.

Запитання 3

Заголовок - це

варіанти відповідей

слово з тексту.

назва тексту.

міркування.

Запитання 4

Прочитай текст.

Кошеня захотіло зловити пташку. Воно причаїлося на гілці біля годівнички. Це помітив горобець. Він сміливо кинувся на розбишаку. Котик впав на землю.

Вибери влучний заголовок до цього тексту.

варіанти відповідей

Кошеня

Полювання

Невдале полювання

Запитання 5

Яку будову має текст?

варіанти відповідей

Зачин, основна частина, кінцівка.

Основна частина, зачин, кінцівка.

Кінцівка, основна частина, зачин.

Запитання 6

Текст-розповідь - це текст, у якому

варіанти відповідей

когось або щось описують.

про когось або про щось розповідається.

йдеться про причини і наслідки дій, розмірковується про якусь подію, явище, поняття.

Запитання 7

Визнач тип тексту.

Сорока - добре відомий усім птах з контрастним чорно-білим забарвленням, довгим хвостом і широкими крилами. Забарвлення оперення голови, шиї і спини чорне з металевим блиском, черевна сторона, плечі і плями на крилах білі. Пташка - тріскачка.

варіанти відповідей

Текст-розповідь.

Текст-опис.

Текст-міркування.

Запитання 8

Визнач тип тексту.

Влітку Степан жив у бабусі. Там є річка Дністер. Вранці хлопчик ходив ловити рибу. Бабуся працювала на фермі. Вона доїла корів. Степан допомагав чистити телят.

варіанти відповідей

Текст-розповідь.

Текст-опис.

Текст-міркування.

Запитання 9

Визнач правильний порядок абзаців у тексті.

1. Та раптом Наталка з Миколкою зупинилися здивовані. Перед ними на стежці сиділо мокре кошеня і жалібно нявчало. Діти вирішили забрати кошеня додому.

2. І ось кошенятко солодко муркоче на теплій ганчірці. Діти подружилися з ним і назвали Дружком.

3. Був холодний осінній ранок. Падав дрібний дощ. Хотілося швидше добігти до дому.

варіанти відповідей

1, 2, 3.

3, 2, 1.

3, 1, 2.

2, 3, 1.

Запитання 10

Яке речення має бути зачином тексту?

Йдеш по ній і бачиш по боках подорожник.


Росте він на узбіччях, біля доріг, де ходять люди.


В'ється стежка через поле.

варіанти відповідей

Йдеш по ній і бачиш по боках подорожник.

Росте він на узбіччях, біля доріг, де ходять люди.

В'ється стежка через поле.

Запитання 11

Визнач правильний порядок речень, щоб утворився текст.

1. З далеких країв летять шпаки, жайворонки та зяблики.

2. Це перший місяць весни.

3. Будьмо уважними до наших пернатих друзів!

4. Настав березень.

варіанти відповідей

2, 1, 3, 4.

4, 2, 1, 3.

1, 2, 3, 4.

3, 4, 2, 1.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест