Текст

Додано: 9 квітня 2020
Предмет: Українська мова, 2 клас
Тест виконано: 85 разів
14 запитань
Запитання 1

Речення - це

варіанти відповідей

слова, які пов'язані між собою за змістом.

речення, які пов'язані між собою за змістом.

букви, які пов'язані між собою.

Запитання 2

Які бувають речення за метою висловлювання?

варіанти відповідей

Розповідні, неокличні, окличні.

Питальні, спонукальні, окличні

Розповідні, питальні, спонукальні

Запитання 3

Які бувають речення за інтонацією?

варіанти відповідей

Окличні

Неокличні

Окличні і неокличні

Запитання 4

Текст - це

варіанти відповідей

речення.

речення, не пов'язані між собою за змістом.

речення, пов'язані між собою і розміщені в певній послідовності.

Запитання 5

З яких частин складається текст?

варіанти відповідей

Зачин

Кінцівка, основна частина

Зачин, основна частина, кінцівка

Запитання 6

Що можна дібрати до тексту?

варіанти відповідей

Речення

Заголовок

Слово

Запитання 7

Чи правильно встановлено послідовність речень?

1.Ти їси й завдяки цьому ростеш.

2.Він складається з сили-силенної цеглинок-клітин.

3.Твій організм теж ніби будинок.

4.Ці цеглинки-клітини утворюються з їжі.

5.Будинок складається з великої кількості цеглин.

6.Їжа в організмі є будівельним матеріалом.

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 8

Текст, у якому розповідається про щось або про когось – це:

варіанти відповідей

розповідь

опис

міркування

Запитання 9

Прочитай текст. Обери варіант відповіді - опис собачки.

У нас є собачка Дружок. У нього довга, м’яка шерсть, пухнастий хвостик. Лапки маленькі, з гострими кігтиками. Мордочка у Дружка біленька, лише носик чорний, як ґудзик. Він дуже слухняний і виконує мої накази. Дружок приносить користь: стереже наш дім.


варіанти відповідей

У нас є собачка Дружок.

Він дуже слухняний і виконує мої накази. Дружок приносить користь: стереже наш дім.

У нього довга, м’яка шерсть, пухнастий хвостик. Лапки маленькі, з гострими кігтиками. Мордочка у Дружка біленька, лише носик чорний, як ґудзик.

Запитання 10

Мета тексту-опису:

варіанти відповідей

розповісти про когось (щось)

описати предмет

довести щось

Запитання 11

Подумай і познач, у якому варіанті речення зв'язані між собою і є текстом.

варіанти відповідей

Посадіть жолудь у землю.

З нього згодом з’явиться

паросток. Із маленького

жолудя виросте великий

дуб.

Ми збирали із сином

жолуді. На ясені

з’явилося листя. Ліс

приносить людям

користь.

Запитання 12

Обери, який із варіантів є текстом.

варіанти відповідей

Марійка любить читати книги. Мама спекла

смачнющий пиріг. Ми їздили до бабусі.

"Пізнайко"- цікавий дитячий журнал.

У шкільній або дитячій бібліотеці ти можеш узяти

будь-яку книжку, погортати журнали в читальній залі.

Використовуй також електронну бібліотеку. Або

попроси дорослих завантажити цікаві книжки на твої

ґаджети.

Запитання 13

У якому порядку слід розмістити речення, щоб утворився текст?

1.Виросла ріпка велика-привелика.

2. Посадив дід ріпку.

3. Настала пора ріпку рвати.

варіанти відповідей

1,2,3.

3,1,2.

2,1,3.

Запитання 14

У якому порядку слід розмістити речення, щоб утворився текст?

1. Дістала колобка з печі та й поставила на віконце холонути.

2. Замісила вона тісто, відправила його у піч.

3. Попросив дід бабу спекти колобка.

варіанти відповідей

1,3,2.

2,1,3.

3,2,1.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест