Речення - це
Які бувають речення за метою висловлювання?
Які бувають речення за інтонацією?
Текст - це
З яких частин складається текст?
Що можна дібрати до тексту?
Чи правильно встановлено послідовність речень?
1.Ти їси й завдяки цьому ростеш.
2.Він складається з сили-силенної цеглинок-клітин.
3.Твій організм теж ніби будинок.
4.Ці цеглинки-клітини утворюються з їжі.
5.Будинок складається з великої кількості цеглин.
6.Їжа в організмі є будівельним матеріалом.
Текст, у якому розповідається про щось або про когось – це:
Прочитай текст. Обери варіант відповіді - опис собачки.
У нас є собачка Дружок. У нього довга, м’яка шерсть, пухнастий хвостик. Лапки маленькі, з гострими кігтиками. Мордочка у Дружка біленька, лише носик чорний, як ґудзик. Він дуже слухняний і виконує мої накази. Дружок приносить користь: стереже наш дім.
Мета тексту-опису:
Подумай і познач, у якому варіанті речення зв'язані між собою і є текстом.
Обери, який із варіантів є текстом.
У якому порядку слід розмістити речення, щоб утворився текст?
1.Виросла ріпка велика-привелика.
2. Посадив дід ріпку.
3. Настала пора ріпку рвати.
У якому порядку слід розмістити речення, щоб утворився текст?
1. Дістала колобка з печі та й поставила на віконце холонути.
2. Замісила вона тісто, відправила його у піч.
3. Попросив дід бабу спекти колобка.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома