Текст

Додано: 14 грудня 2023
Предмет: Українська мова, 5 клас
13 запитань
Запитання 1

Мовлення - це

варіанти відповідей

використання мовних засобів (слів, речень) для спілкування  

передавання інформації від однієї особи до іншої

  група речень, об'єднаних за змістом та граматично

Запитання 2

Вкажіть на всі види мовленнєвої діяльності, які ви вважаєте правильними

варіанти відповідей

аудіювання

письмо

слухання

говоріння

читання

переказування

Запитання 3

Текст – це ...

варіанти відповідей

 одне чи кілька речень, об’єднаних між собою темою.

кілька речень, об’єднаних між собою головною думкою.

група речень, об’єднаних між собою темою, головною думкою та граматично.

Запитання 4

Заголовок тексту стисло передає ..

варіанти відповідей


його тему.

його тему та головну думку.

його тему або головну думку.

Запитання 5

Мікротему розкривають кількома реченнями тексту

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 6

Критичне читання включає в себе (познач всі, на твою думку) правильні відповіді:

варіанти відповідей

пошук відповідей на питання

 аналіз поданої інформації

пошук помилок у тексті

 створення гарного настрою

Запитання 7

Щоб скласти план тексту, потрібно визначити мікротеми

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 8

Познач типи мовлення, які є

варіанти відповідей


Розповідь

Роздум

Аудіювання

Опис

Читання

Переказ

Запитання 9

Що означає "описати предмет"?

варіанти відповідей


Назвати ознаки всього предмета, а також ознаки його частин.


Розповісти історію про предмет

Обвести предмет олівцем

Запитання 10

Те, чого навчає текст - це

варіанти відповідей

тема

основна думка

абзац

заголовок

Запитання 11

Текст має таку будову:

варіанти відповідей

мікротема, основна частина, початок

початок, ключові слова, кінцівка

 основна частина, абзац, кінцівка

початок, основна частина, кінцівка

Запитання 12

Установіть відповідність

1 текст

2 головна думка тексту

3 заголовок тексту

абзац


А кілька речень, які розкривають мікротему.

Б стисло передає його тему або головну думку.

В це група речень, об’єднаних за змістом і граматично.

Г детальне розкриття теми

Д те, чого текст навчає читача/читачку, що автор чи авторка хотів/хотіла ним донести.

варіанти відповідей

1 - А, 2 - В, 3 - Б, 4 - Г

 1 - В, 2 - Д, 3 - Б, 4 - А

1 - А, 2 - Г, 3 - Б, 4 - В

1 - Д, 2 - А, 3 - В, 4 - Б

Запитання 13

Прочитай і визнач тип тексту.

Жила в одному селі дівчинка Калинка. Вона була дуже доброю та працьовитою. Кожного дня ходила в ліс збирати цілющі трави. Дорога була довгою, але не росло біля неї жодного деревця, щоб можна було перепочити в його прохолоді. Тоді дівчинка викопала в лісі кущик і посадила біля дороги. Виріс великий розлогий кущ, і кожний подорожній зупинявся біля нього та згадував добрим словом дівчинку. І сам кущ назвали її ім’ям — калиною. 

варіанти відповідей

опис

розповідь

роздум

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест