1. Текст – це…
2. Текст складається з таких частин:
3. До тексту можна дібрати ...
4. Типи текстів:
5. Текст-розповідь – це текст, у якому…
6. Текст-опис – це текст, у якому…
7. Визнач тип тексту:
Біля будинку невеличкий садок. У ньому ростуть яблуні, сливи, вишні та груші. Дідусь Іван доглядає за деревами. Влітку та восени ми допомагаємо дідусеві збирати врожай.
8. Визнач тип тексту:
Із невеликого малюночка на мене дивиться зайченятко. Ця тваринонька є невеликого розміру. Шерсть коротенька. На невеличкій мордочці добре видно два вушка, що прислухаються до кожного звуку у лісочку. Двоє маленьких оченяток спостережливо зауважують все, що відбувається навкруги. Позаду є хвостик. Він маленький, пухнастенький та кругленької форми. Задні лапки довші за передні. Звірятко дуже гарненьке та прудке.
9. Скільки речень у тексті?
На лузі багато квітів ось рожевіє конюшина вуглинками у траві горить гвоздика повернули біляві личка до сонечка ромашки ось дивляться із трави сині дзвіночки край доріжки біліє деревій це краса землі.
10. Добери заголовок до тексту.
Кожного дня намагайся робити корисну справу. Вивчи урок, прибери кімнату, відвідай бабусю. Одна маленька справа краще за велике безділля. Весь світ тримається на наших корисних справах. Не витрачай свій час даремно.
11. Визнач зачин тексту.
Весною ми пішли до лісу. Зійшло сонце. Подихнув легенький вітерець. Всі дерева в лісі заспівали. Кожне співало свою пісню. Береза співала ніжну пісню, а горобина – сумну. У дуба була мужня пісня, а у верби задумлива. Ось які пісні ми почули.
12. Визнач зайве речення у тексті.
Проснувся клен. Відчув, що весна наближається. Вона йде полями. Усе навкруги вкрилося білою пухнастою ковдрою. А ластівки на крилах несуть її барвисті стрічки. Зітхнув клен, розправив плечі. Зазеленіли на ньому бруньки.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома