Текст - це ...
Заголовок - це ...
Текст складається з таких частин:
Текст - розповідь - це ...
Текст - опис це ...
Прочитай і визнач тип тексту.
Лиска була проворна й красива. Шкурка аж вилискує, вушка стирчать, хвіст пухнастий з білим кінчиком. Ступає повільно, м’яко, до всього придивляється, прислухається.
Прочитай текст. Вибери найбільш вдалий заголовок.
Ось і літо. Стало тепло й сонячно. Край лісу зеленіє калина. Незабаром на її гілочках з'являться білі букетики. Це цвіт калини. А чи бачили листочки на ній? Ніби їх майстер вималював.
Калина — чудова рослина. Люблять її в Україні. Це наш народний символ і краса.
" Ось чому дятла називають лісовим лікарем"
У якій частині тексту можна використати це речення?
У якій частині тексту можна використати це речення?
" Настала красуня весна"
Зачин - це ...
Кожна частина тексту пишеться...
Що показує кінцівка тексту?
Зійшло сонечко і розбудило все навколо. Раненько прокинулися діти. Вони сьогодні збираються в ліс.
Як цікаво в лісі! Нахилилась від вітру сосна. Суворо стоять міцні дуби. Десь кує зозуля. У кущі туркоче дикий голуб. Усе цікавить дітей.
Але сонечко вже сідає. Треба повертатися додому.
Виділена частина в тексті- це
Зійшло сонечко і розбудило все навколо. Раненько прокинулися діти. Вони сьогодні збираються в ліс.
Як цікаво в лісі! Нахилилась від вітру сосна. Суворо стоять міцні дуби. Десь кує зозуля. У кущі туркоче дикий голуб. Усе цікавить дітей.
Але сонечко вже сідає. Треба повертатися додому.
Виділена частина в тексті- це
Зійшло сонечко і розбудило все навколо. Раненько прокинулися діти. Вони сьогодні збираються в ліс.
Як цікаво в лісі! Нахилилась від вітру сосна. Суворо стоять міцні дуби. Десь кує зозуля. У кущі туркоче дикий голуб. Усе цікавить дітей.
Але сонечко вже сідає. Треба повертатися додому.
Виділена частина в тексті- це
Прочитай групи речень. Обери ту групу, яка є текстом.
Обери правильне розташування речень у тексті.
Прочитай текст. Обери в ньому недолік.
Якось татко розповів Наталі про Індію. Наталю захопила ця розповідь. Наталя мріє побувати в Індії.
Пронумеруй речення так щоб утворився текст.
1. Однокласники принесли домашнє завдання.
2. Захворів Максим.
3. Друзі допомогли хлопчикові розв'язати задачу.
4. До хворого прийшли Андрій і Володя.
варіанти відповідей
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома