5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Текст. Типи текстів

Додано: 20 травня
Предмет: Українська мова, 2 клас
Тест виконано: 41 раз
20 запитань
Запитання 1

Текст - це ...

варіанти відповідей

група слів.

група речень.

речення, які пов'язані за змістом і розміщенні в певній послідовності.

Запитання 2

Текст складається з таких частин:

варіанти відповідей

 заголовок, зачин, кінцівка.

заголовок, основна частина, кінцівка.

зачин, основна частина, кінцівка.

Запитання 3

Заголовок - це ...

варіанти відповідей

зачин.

основна частина.

назва тексту.

Запитання 4

Визнач послідовність речень так, щоб утворився текст.


1 Вони дружно почали ліпити хатку.

2 Навесні повернулися ластівки.

3 У гніздечку з'явились ластів'ята.

4 Своїм щебетанням вони зустрічають сонечко.

варіанти відповідей


4 2 3 1

2 1 3 4

 1 2 3 4


2 1 4 3

Запитання 5

Прочитай текст. Вибери найбільш вдалий заголовок.

Ось і літо. Стало тепло й сонячно. Край лісу зеленіє калина. Незабаром на її гілочках з'являться білі букетики. Це цвіт калини. А чи бачили ви листочки на ній? Ніби їх майстер вималював.

Калина — чудова рослина. Люблять її в Україні. Це наш народний символ і краса.

варіанти відповідей

Ліс

Літо

Калина

Краса

Запитання 6

Типи текстів

варіанти відповідей

Текст - опис, текст - розповідь, текст - пісня.

Текст - опис, текст - розповідь, текст - міркування.

Текст - вірш, текст - розповідь, текст - міркування.

Запитання 7

Текст - розповідь відповідає на питання

варіанти відповідей

чому?

що відбувається?

який?

Запитання 8

Текст - опис відповідає на питання

варіанти відповідей


чому?

що сталося?

який?

Запитання 9

Текст - міркування відповідає на питання

варіанти відповідей

який?

що трапилося?

чому?

Запитання 10

Визнач правильне твердження.

У тексті-розповіді...

варіанти відповідей

 описуються предмети, явища; можна поставити питання: який? яка? яке? які?


міркуючи, відповідаємо на питання: чому? через що?

 розповідається про певні події; можна поставити питання: що сталося? що відбулося?

Запитання 11

Визнач правильне твердження.

У тексті-описі...

варіанти відповідей

розповідається про певні події; можна поставити питання: що сталося? що відбулося?

 міркуючи, відповідаємо на питання: чому? через що?

описуються предмети, явища; можна поставити питання: який? яка? яке? які?

Запитання 12

Визнач правильне твердження.

У тексті-міркуванні...

варіанти відповідей

розповідається про певні події; можна поставити питання: що сталося? що відбулося?


міркуючи, відповідаємо на питання: чому? через що?

описуються предмети, явища; можна поставити питання: який? яка? яке? які?

Запитання 13

Визнач тип тексту:


Головне в житті.

Що найголовніше в житті? Один говорить: найго­ловніше — вугілля. Якби не вугілля, зупинилися б машини, не було б вугілля, люди замерзли б... Інший твердить: найголовніше — метал. Без металу не було б ні машин, ні вугілля, ні хліба, ні одягу. А третій каже: найголовніше — хліб. Без хліба не працювали б ні шахтарі, ні металурги, ні прикор­донники, ні льотчики. Хто з них правий? Що найголовніше в житті?

Найголовніше — праця, бо без праці не було б ні вугілля, ні металу, ні хліба.

варіанти відповідей

 Текст -опис

 Текст - розповідь

 Текст - міркування

Запитання 14

До якого типу належить цей текст ?


Заєць дика тварина. Звірятко має довгі вуха і трохи розкосі очі.Передні лапки коротші,а задні - довші. Ця тваринка дуже полохлива.

варіанти відповідей

Текст-опис

Текст-міркування

Текст-розповідь

Запитання 15

Прочитай і визнач тип тексту.


Мені подобається відпочивати влітку на морі. Я люблю лежати на теплому пісочку. Як приємно, коли морські хвилі лоскочуть мої ніжки. Солона вода добре тримає мене. Я чудово плаваю.

варіанти відповідей

Текст - розповідь

Текст - міркування

Текст - опис

Запитання 16

Прочитай і визнач текст. 

варіанти відповідей

Весною ми пішли до лісу. Моя мама лікар. Зійшло сонце. Дівчатка граються ляльками. Подихнув легенький вітерець.

Всі дерева в лісі заспівали. Мій улюблений урок - математика. Кожне дитя співало свою пісню. На березі з'явились сережки. Падає сніг.

Проснувся клен. Відчув, що весна наближається. Вона йде полями. А ластівки на крилах несуть її тепло. Зітхнув клен, розправив плечі. Зазеленіли на ньому бруньки.

Запитання 17

Попрацюй з деформованим текстом. Поділити текст на речення.


Мурашка хотіла напитися води набігла хвиля мурашка мало не втопилась голубка побачила це вона кинула їй гілку мурашка вилізла на гілку і врятувалася


варіанти відповідей

Мурашка хотіла напитися. Води набігла хвиля. Мурашка мало не втопилась голубка. Побачила це вона. Кинула їй гілку мурашка. Вилізла на гілку і врятувалася.

Мурашка хотіла напитися води. Набігла хвиля. Мурашка мало не втопилась. Голубка побачила це. Вона кинула їй гілку. Мурашка вилізла на гілку і врятувалася.

Запитання 18

Постав розділовий знак в кінці речення.


Дотримуйся карантину

варіанти відповідей

?

.

,

!

Запитання 19

Постав розділовий знак в кінці речення.


Чи любиш ти читати книжку

варіанти відповідей

!

.

?

,

Запитання 20

Обери розділовий знак в кінці речення.


Пташки приносять велику користь

варіанти відповідей

!

?

:

.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест