Текст - це ...
Як розміщені речення у тексті?
Які слова вживаються у тексті,щоб уникнути повторів?
Те, про кого або що розповідається у тексті -
Головне, про що йдеться в тексті, заради чого створили текст, висновок який можна зробити з тексту- це..
Кожна нова думка в тексті, пишеться з нового рядка з відступом, називається -
Будова тексту складається з таких частин:
Що коротко й послідовно відображає найголовніше в тексті...
Визначте в тексті основну частину
Осінь – чарівниця.
Ось і настала осінь. Пора, яку ще називають золотою.
Довкола усе змінюється. Осінь, мов художниця, розмалювала дерева в жовто-червоний колір. Листя поволі опадає на землю. Трава висохла, стала темно-зеленою, де-не-де коричневою. Птахи відлетіли в теплі краї, не чути їхнього голосного співу. Горобці злітаються на червону горобину та калину.
Людям осінь принесла щедрий урожай. У садах і городах доспіли овочі і фрукти.
Скільки абзаців в цьому тексті?
Осінь – чарівниця.
Ось і настала осінь. Пора, яку ще називають золотою.
Довкола усе змінюється. Осінь, мов художниця, розмалювала дерева в жовто-червоний колір. Листя поволі опадає на землю. Трава висохла, стала темно-зеленою, де-не-де коричневою. Птахи відлетіли в теплі краї, не чути їхнього голосного співу. Горобці злітаються на червону горобину та калину.
Людям осінь принесла щедрий урожай. У садах і городах доспіли овочі і фрукти.
Розташуй речення в правильній послідовності, щоб вийшов текст.
1. Залишився у цуценяти тільки хвіст у зубах.
2. Ящірка сиділа на камені і грілася на сонечку.
3. Цуценя пирхнуло і відкинуло його.
4. А ящірка сидить під каменем і новий хвіст вирощує.
5. До неї підкралося цуценя і схопило її за хвіст.
6. Ящірка вивернулась і втекла.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома