Blender. Текстові об'єкти та їх редагування

Додано: 2 листопада 2021
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 416 разів
10 запитань
Запитання 1

Об'єкти типу Текст, які формуються на основі кривих є...


варіанти відповідей

векторними

графічними

растровими

геометричними

Запитання 2

Які зовнішні шрифти використовуються в Blender?

варіанти відповідей

PostScript Type 1

OpenType

TrueType

FalseType

OpType

Запитання 3

Тексти у Bender дозволяють вам створювати та зображувати 2D або 3D (об'ємний) текст у потрібних


варіанти відповідей

кольорах

текстурах

шрифтах

формах

Запитання 4

Текстові об'єкти, як і будь-які інші об'єкти у Blender, можуть бути:


варіанти відповідей

пересунуті

обернені

масштабовані

виділені

копійованні

Запитання 5

Перед тим, як вводити потрібний текст, необхідно додати у сцену текстовий 3D-об'єкт. 


варіанти відповідей

Shift + A

Shift + В

Ctrl+A

Ctrl+V

Запитання 6

Після додання текстового примітива у сцену можна перейти у ...

варіанти відповідей

Режим редагування

Режим копіювання

Режим дії

Режим виділення

Запитання 7

Для зручності створення текстового об'єкту зі звичайного тексту можна розділити вікно на дві частини та відкрити в одній 

варіанти відповідей

Редактор Тексту

Редактор Вигляду

Редактор Слів

Редактор Вставки

Запитання 8

Текст із завантажуваного зовнішнього файлу повинен бути у кодуванні 

варіанти відповідей

UTF-8

UTF-9

UTF-7

UTF-18

Запитання 9

Для ручного уведення тексту та його форматування для текстових об'єктів передбачено свій режим правки 

варіанти відповідей

Режим редагування

Режим правки

Режим копіювання

Режим виділення

Запитання 10

Характерною особливістю режиму правки для текстів є те, що для них це саме текстовий, а не графічний режим:

варіанти відповідей

немає ніяких керуючих точок або вершин

недоступні засоби трансформування і деформування

тільки символи та їх форматування

інше

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест