Як називалась парламентська опозиція у Верховній Раді УРСР/Верховній Раді України (1900-1994 рр.)?
Що стало однією з причин економічних перетворень, розпочатих у середині 1980-х рр.?
У якому році православна церква святкувала тисячоліття хрещення Русі, що поклало початок релігійному відродженню в УРСР та СРСР?
Які наслідки для України мав заколот ДКНС (рос. ГКЧП) у Москві?
На Всеукраїнський референдум 1 грудня 1991 р. було винесено питання:
На перших альтернативних виборах до Верховної Ради УРСР у березні 1990 р. більшість місць здобули кандидати:
Коли відбулась подія, про яку йдеться в уривку з джерела: "Вибори до ВР УРСР вперше за радянських часів були альтернативними (на 450 мандатів ВР УРСР претендувало майже 3 тис. кандидатів)"?
У якому році сталася трагедія, про яку йдеться в уривку з історичного джерела?
"У ніч з 25 на 26 квітня відбувся вибух на четвертому енергоблоці Чорнобильської АЕС, який зруйнував його. На момент аварії в реакторі було 200 тонн радіоактивного урану й плутонію. Радіоактивна хмара накрила велику територію. Вибух викликав велику пожежу, яка була погашена лише завдяки самовідданості пожежних, які своїм життям врятували світ від більшої трагедії. Налякана влада спочатку намагалася приховати цю жахливу трагедію".
Який період історії характеризує уривок з джерела?
"...Багато зараз незвичного в нашій країні: скажімо, багатомандатні округи з виборів до Рад; спільні з іноземними фірмами підприємства; самофінансування заводів і фабрик, радгоспів, колгоспів; зняття обмежень з підсобних господарств, ...розширення кооперативної діяльності; заохочення індивідуальної трудової діяльності у дрібному виробництві і торгівлі..."
Яке судження про економічний розвиток УРСР у другій половині 1980-х рр. підтверджує наведена діаграма - "Частка УРСР у загальносоюзному промисловому виробництві (у %, станом на 1989 р.)"
У якому році розповсюджувалися зображені агітаційні листівки?
Який напрямок внутрішньої політики радянської України доби перебудови ілюструє плакат?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома