1. Де було знайдено рештки пітекантропа на території України?
2. Неолітична революція - це (дайте визначення)
3. Заняття людей, які були основою ведення відтворювального господарства
4. Назва людини розумної, часу пізнього палеоліту
5. Назва великих груп, якими жили архантропи
6. Укажіть правильне твердження
7. Назва культури, яку відкрив Вікентій Хвойка
8. Місто, в околицях сучасного Севастополя, яке постало наприкінці V ст..до н.е
9. Назви щодо слов’ян, які вживали в п.п. I тис.н.е.
10. Територія, яку чимало вчених вважають прабатьківщиною слов’ян
11. Які твердження характеризують основи господарювання, суспільний устрій та духовний світ давніх слов’ян? (оберіть 3 варіанти)
помилка
12. На який період припадає період панування сарматських племен у степах Північного Причорномор’я?
13. У який період племена трипільської культури заселяли територію сучасної України?
14. Зображене на ілюстрації мисливське знаряддя було винайдено в період
15. Повне залюднення території України відбулось у період
16. У який період первісного суспільства на українських землях використовувалися зображені житла?
17. Установіть відповідність між назвами античних міст-колоній Північного Причорномор’я і Криму та їхнім місцем розташування.
18. У яку історико-археологічну добу людиною винайдено знаряддя праці, що зображені на рисунку?
19. Які найголовніші причини грецької колонізації Північного Причорномор’я та Криму в VІІI–VІ ст. до н. е.?
20. Що з наведеного стосується історії скіфських племен?(оберіть 3 варіанти)
21. У яку історико-археологічну добу людиною вперше винайдено знаряддя праці, що зображені на рисунку?
22. Найдавніший, за писемними джерелами, народ Північного Причорномор’я — це
23. Що стало одним із наслідків винайдення первісною людиною лука та стріли?
24. На карті заштриховано території
25. Вкажіть назву палеолітичної пам'ятки України під буквою "Д"
26. Велике розселення слов’ян тривало протягом
27. Укажіть характерні риси розвитку Трипільської культури.(оберіть 3 варіанти)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома