Тема 3. Алгоритми і програми. 7 клас

Додано: 30 травня 2022
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 23 рази
24 запитання
Запитання 1

Оберіть результат виконання програми в Python:


print ('Мова програмування Python')

варіанти відповідей

Мова програмування Python

'Мова програмування Python'

Python

Python Мова програмування

Запитання 2

Оберіть результат виконання програми в Python:


print ('4*5*2')

варіанти відповідей

200

50

4*5*2

40

Запитання 3

Щоб зберегти файл програмного коду, потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

File/ Save As

Run/Check Module

Run/Run Module

File/ Copy As

Запитання 4

Щоб виконати програму, потрібно:

варіанти відповідей

виконати команду Run/Run Module

натиснути Alt+X

натиснути клавішу F5

виконати команду Run/Check Module

Запитання 5

Для введення даних з клавіатури призначена команда:

варіанти відповідей

print ()

присвоєння

input()

Запитання 6

Оберіть результат виконання програми в Python:


print (4*5*2)


варіанти відповідей

200

50

4*5*2

40

Запитання 7

Величина, значення якої не змінюється, називається

варіанти відповідей

змінною величиною, або змінною

сталою величиною, або константою

команда присвоювання

Запитання 8

Величина, значення якої може змінюється, називається

варіанти відповідей

змінною величиною, або змінною

сталою величиною, або константою

команда присвоювання

Запитання 9

Знаком присвоювання в мові Python є символ:

варіанти відповідей

:=

=:

=

!=

Запитання 10

Для завантаження команд роботи з Черепашкою потрібна команда:

варіанти відповідей

from tkinter import *

from random import*

from turtle import *

Запитання 11

Які з команд означають Підняти перо та Опустити перо?

варіанти відповідей

fd(10)

down ()

right(90)

up ()

Запитання 12

Яка з команда змінює зображення стрілочки на зображення Черепашки?

варіанти відповідей

fd(10)

shape('turtle')

right(90)

up ()

Запитання 13

Команда щоб перемістити виконавця на 10 кроків уперед у попередньо заданому напрямку?

варіанти відповідей

fd(10)

shape('turtle')

right(90)

up ()

Запитання 14

Команда щоб очистити полотно.

варіанти відповідей

reset()

shape('turtle')

right(90)

up ()

Запитання 15

Команда щоб установити червоний колір олівця.

варіанти відповідей

reset()

down()

right(90)

color("red")

Запитання 16

Команда щоб установити товщину лінії олівця в 4 пікселі

варіанти відповідей

width(4)

down()

right(90)

color("red")

Запитання 17

Команда щоб повернути виконавця на 90 градусів праворуч (за годинниковою стрілкою)

варіанти відповідей

width(4)

down()

right(90)

color("red")

Запитання 18

Команда, що переміщує Черепашку з поточного положення в точку на полотні з координатами (0; 0)

варіанти відповідей

setx(x)

goto(х, у)

home()

хсоr()

write('текст')

Запитання 19

Команда, що задає абсцису точки розміщення Черепашки на полотні

варіанти відповідей

setx(x)

goto(х, у)

home()

хсоr()

write('текст')

Запитання 20

Який оператор реалізує дію:

якщо А - від’ємне число, то змінити його знак на протилежний?

варіанти відповідей

if a<0:

   a = -a

if a<0:

   a = 1+a

if a<0:

   a = 1-a

if a<0:

   a = a+а

Запитання 21

Який оператор відповідає наведеній блок-схемі?

варіанти відповідей

if a<5 :

   a = a+1

if a<5 :

   a = a-1

else:

   a = a+12

if a<5 :

   a = a-1

else:

   a = a+1

if a<5:

   a = a+1

else:

   a = a-1

Запитання 22

Для завантаження команд роботи з випадковими числами потрібна команда:

варіанти відповідей

from tkinter import *

from random import*

from turtle import *

Запитання 23

Що буде надруковане в результаті виконання фрагменту програми?


for x in range(5, 1, -1):

     print (x, end = ' ')

варіанти відповідей

1 2 3 4 5

5 4 3 2

5 4 3 2 1

2 3 4 5

Запитання 24

Скільки разів виконається цикл?


x = 1

while x<5:

      x = x+1

      print (x)

варіанти відповідей

4

3

5

2

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест