1. Організація, з якою Україна в 2014 році підписала договір про асоціацію
2. Становище в соціальній сфері наприкінці 10-х рр. ХХ ст.
3. Реакція світової спільноти на збройну агресію Росії
5. Суть звернення до ООН, Європейського Парламенту, Парламентської Асамблеї Ради Європи, Парламентської Асамблеї НАТО, Парламентської Асамблеї ОБСЄ, Парламентської Асамблеї ГУАМ, національних парламентів держав світу, затверджене постановою Верховної Ради України від 27.01.2015 р.
6. прочитайте уривок з документа й укажіть події, про які йдеться в тексті:
"Ті, хто погано засвоює уроки історії, залишаються на другий курс. Тим, хто марнує шанс стати європейцем, історія надає шанс ще раз. Раніше якось обходилося. Усе що сталося, ма залишитися в нашій пам'яті... Страшно ж не те, що іншого шансу не буде. Просто ще один такий шанс ми не переживемо".
7. Особливості розвитку культури наприкінці 10-х рр. ХХІ ст.
8. Головна причина погіршення соціально-економічного становища в середині 10-х рр. ХХІ ст.
9. Назва документів про тимчасове перемир'я у війні на Сході України
11. З якими подіями пов'язані терміни "антитерористична операція", "тимчасово окуповані території"?
13. Резолюція Генеральної Асамблеї ООН щодо України від грудня 2016 р.
14. Документ про автокефалію української церкви, вручений 06.01.2019 р. митрополиту Епіфанію
15. Прочитайте уривок з документа й укажіть події, про початок яких ідеться в тексті:
"У моїй країні війна. І це не громадянська війна. Громадянська війна тут неможлива. Знаєте, до нас увійшли деякі загони військовиків з сусідньої країни. Ця країна ще любила називати себе нашим старшим братом. Ну що ж, наш братик учить нас зараз тому, що сам уміє майстерно ... нас учать убивати".
16. Прочитайте факти біографії історичного діяча й укажіть його:
" Народився в 1954 році на Сумщині. Громадсько-політичний діяч і фінансист. Закінчив Тернопільський фінансово-економічний інститут (тепер Тернопільський національний економічний університет). Працював головою Національного банку України, головою уряду держави, у 2002-2005 рр. - народний депутат України, керівник фракції. У 2005-2010 рр. - на керівній державній посаді".
17. Назва російсько-української війни з 2018 рр.
18. Процес позбавлення від наслідків комуністичної ідеології, затверджений законом від 09.04.2015 р.
19. Прочитайте уривок з документа й укажіть поняття, яке відповідає його змісту:
"Наша армія нині справедливо може називатися народною. Тому що саме народ її витягнув з тієї ями, куди її 20 років заганяли. Цього феномену не змогли прорахувати в генштабі у Путіна... Армія нарешті зайняла своє гідне місце в українському суспільстві. А прості російські громадяни ніколи не зможуть зрозуміти, що таке жертвувати останні гроші власним воїнам. щ таке, ризикуючи життям, возити каравани на схід... Який раз кремлівський карлик намагався скласти рівняння без врахування феномену українського народу".
20. Видатний у минулому спортсмен, який у 2005 році став головою Національного олімпійського комітету
23. Що стало поштовхом до початку Євромайдану?
25. Роман, за який Василеві Шкляру в 2011 році було присуджено, але не вручено Шевченківську премію
27. Установіть послідовність подій:
А вступ України до СОТ
Б обрання Президентом України В. Януковича
В підписання Україною Угоди про асоціацію з ЄС
Г Революція Гідності
28. Укажіть важливі закони України, ухвалені в 2015-2019 роках
29. Укажіть явища, які є причинами складної економічної ситуації в Україні
30. Передумови збройної агресії Росії проти України
31. Укажіть важливі події зовнішньої політики України в 2014-2019 роках
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома