Тема 4. Електронні майданчики

Додано: 21 жовтня 2022
Предмет:
Тест виконано: 154 рази
20 запитань
Запитання 1

1. Електронні торговельні майданчики – це сайти в категорії:

варіанти відповідей

а) В2В;

б) В2С;

в) С2В;

г) В2А.

Запитання 2

2. До недоліків користування електронними торговельними майданчиками можна віднести:

варіанти відповідей

а) відкритий доступ до баз даних організацій;

б) можливість розміщати інформацію про організацію;

в) можливість підписатися на профільну розсилку;

г) платний доступ до документації в електронному вигляді.

Запитання 3

3. Рівний доступ всіх учасників до інформації і послуг, що полягає в створенні зрозумілого інтерфейсу, застосуванні простого процесу реєстрації відвідувачів – це принцип: 

варіанти відповідей

а) зручності;

б) гнучкості;

в) інтеграції;

г) адміністрування.

Запитання 4

4. Додавання нових каталогів чи учасників, заміна старої інформації – це принцип:

варіанти відповідей

а) зручності;

б) гнучкості;

в) інтеграції;

г) адміністрування

Запитання 5

5. Підтримка усіх аспектів е-комерції від виконання трансакцій до підтримки мережі постачання, що дає змогу спростити документообіг та збільшити вигоду учасників – це принцип:

варіанти відповідей

а) зручності;

б) гнучкості;

в) інтеграції;

г) адміністрування

Запитання 6

6. Доходи від трансакцій, передплатних внесків та надання аукціонних послуг – це доходи на:

варіанти відповідей

а) операційному;

б) колаборативному;

в) функціональному;

г) організаційно-технологічному

Запитання 7

7. Доходи від оптимізації бізнес-процесів у ланцюжках доданої вартості – це доходи на:

варіанти відповідей

а) операційному;

б) колаборативному;

в) функціональному;

г) організаційно-технологічному.

Запитання 8

8. Доходи від реклами, маркетингових досліджень, публікацій у каталогах – це доходи на:

варіанти відповідей

а) операційному;

б) колаборативному;

в) функціональному;

г) організаційно-технологічному.

Запитання 9

9. Доходи від ліцензування та сертифікації товарів і послуг, страхування ризиків при здійсненні електронних операцій, організації безпеки проведення фінансових транзакцій – це доходи на:

варіанти відповідей

а) операційному;

б) колаборативному;

в) функціональному;

г) організаційно-технологічному

Запитання 10

10. Модуль, що надає продавцям можливість створити універсальний каталог, а постачальникам – завантажувати в нього каталоги продукції й прайс-листи:

варіанти відповідей

а) адміністративний;

б) аналітичний;

в) планування;

г) маркетинговий.

Запитання 11

11. Модуль, що призначений для отримання звітів про динаміку цін на продукцію, зміни ринкової кон’юнктури, динаміку продаж:

варіанти відповідей

а) адміністративний;

б) аналітичний;

в) планування;

г) маркетинговий.

Запитання 12

12. Модуль, що формує пропозицію на товари/послуги:

варіанти відповідей

а) адміністративний;

б) аналітичний;

в) планування;

г) маркетинговий

Запитання 13

інімальними витратами на рекламу:

варіанти відповідей

а) адміністративний;

б) аналітичний;

в) планування;

г) маркетинговий.

Запитання 14

14. Віртуальний каталог, який об’єднує каталоги значної кількості постачальників і пропонує їх цільовим категоріям покупців – це:

варіанти відповідей

а) сайт-каталог;

б) сайт-аукціон;

в) сайт-біржа;

г) сайт-візитка.

Запитання 15

15. Модуль, що надає постачальникам місце для розпродажі товарних запасів:

варіанти відповідей

а) сайт-каталог;

б) сайт-аукціон;

в) сайт-біржа; 

г) сайт-візитка

Запитання 16

16. Модуль, що дозволяє виробникам здійснювати купівлю-продаж товарів на ринку реального товару, з умовою негайного постачання і оплати:

варіанти відповідей

а) сайт-каталог;

б) сайт-аукціон;

в) сайт-біржа;

г) сайт-візитка.

Запитання 17

17. Електронні торговельні майданчики, що об’єднують підприємства у межах обраної галузі (сільське господарство, машинобудування) або постачальників і дилерів одного підприємства:

варіанти відповідей

а) вертикальні;

б) горизонтальні;

в) діагональні;

г) змішані.

Запитання 18

18. Електронні торговельні майданчики, що об’єднують у межах торговельної, розрахункової або аукціонної системи групи організацій, яка належать до різних галузей, але вирішують подібні завдання – пошук і продаж сировини, матеріалів, устаткування:

варіанти відповідей

а) вертикальні;

б) горизонтальні;

в) діагональні;

г) змішані.

Запитання 19

19. Якого типу електронного торговельного майданчику немає за ознакою створення?

варіанти відповідей

а) майданчики, створені продавцями;

б) майданчики, створені покупцями;

в) майданчики, створені третьою ознакою;

г) майданчики, створені органами влади.

Запитання 20

20. Обов’язковий сервіс електронного торговельного майданчику – надання клієнтам можливості:

варіанти відповідей

а) формувати свою пропозицію;

б) розміщення заявок на купівлю-продаж продукції;

в) мати свій сайт-візитку;

г) шукати необхідний йому товар без сплати комісії. 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест