1. Електронні торговельні майданчики – це сайти в категорії:
2. До недоліків користування електронними торговельними майданчиками можна віднести:
3. Рівний доступ всіх учасників до інформації і послуг, що полягає в створенні зрозумілого інтерфейсу, застосуванні простого процесу реєстрації відвідувачів – це принцип:
4. Додавання нових каталогів чи учасників, заміна старої інформації – це принцип:
5. Підтримка усіх аспектів е-комерції від виконання трансакцій до підтримки мережі постачання, що дає змогу спростити документообіг та збільшити вигоду учасників – це принцип:
6. Доходи від трансакцій, передплатних внесків та надання аукціонних послуг – це доходи на:
7. Доходи від оптимізації бізнес-процесів у ланцюжках доданої вартості – це доходи на:
8. Доходи від реклами, маркетингових досліджень, публікацій у каталогах – це доходи на:
9. Доходи від ліцензування та сертифікації товарів і послуг, страхування ризиків при здійсненні електронних операцій, організації безпеки проведення фінансових транзакцій – це доходи на:
10. Модуль, що надає продавцям можливість створити універсальний каталог, а постачальникам – завантажувати в нього каталоги продукції й прайс-листи:
11. Модуль, що призначений для отримання звітів про динаміку цін на продукцію, зміни ринкової кон’юнктури, динаміку продаж:
12. Модуль, що формує пропозицію на товари/послуги:
інімальними витратами на рекламу:
14. Віртуальний каталог, який об’єднує каталоги значної кількості постачальників і пропонує їх цільовим категоріям покупців – це:
15. Модуль, що надає постачальникам місце для розпродажі товарних запасів:
16. Модуль, що дозволяє виробникам здійснювати купівлю-продаж товарів на ринку реального товару, з умовою негайного постачання і оплати:
17. Електронні торговельні майданчики, що об’єднують підприємства у межах обраної галузі (сільське господарство, машинобудування) або постачальників і дилерів одного підприємства:
18. Електронні торговельні майданчики, що об’єднують у межах торговельної, розрахункової або аукціонної системи групи організацій, яка належать до різних галузей, але вирішують подібні завдання – пошук і продаж сировини, матеріалів, устаткування:
19. Якого типу електронного торговельного майданчику немає за ознакою створення?
20. Обов’язковий сервіс електронного торговельного майданчику – надання клієнтам можливості:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома