Чітка структура розмаїття тематичних завдань допоможуть вчителю об’єктивно й оперативно оцінити рівень навчальних досягнень учнів, перетворити заняття на цікаву, ініціативно та плідну співпрацю вчителя й учня.
Наведені завдання стануть в нагоді як вчителю так і учню в закріплені пройденого учбового матеріалу згідно програми предмету «Захист Вітчизни».
Завдання допоможуть виявити недоліки при вивчені учбового матеріалу, які в подальшому можуть бути усунені при самостійній роботі над недостатньо вивченими темами.
Характерними ознаками артеріальної кровотечі є:
Яка з кровотеч найбільш небезпечна:
У якій зоні можна ретельно оглянути пораненого бійця?
Що є основним у бою?
Для початку надання допомоги, у разі відкритої кровотечі, необхідно визначити її вид. Вкажіть вид кровотечі, ознаками якої є ясно-червона кров, що витікає пульсуючим струменем.
Рани, які завжди інфіковані слиною називаються:
Тяжкий, загрозливий для життя патологічний процес, що призводить до розладу всіх життєво важливих функцій організму називається:
На малюнку зображено опік:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома