Чітка структура розмаїття тематичних завдань допоможуть викладачеві об’єктивно й оперативно оцінити рівень навчальних досягнень здобувачів освіти загальноосвітніх навчальних закладів, перетворити заняття на цікаву, ініціативно та плідну співпрацю викладача і здобувача професійної освіти. Тестові завдання включають наступні навчальні теми: «Ходова частина.», «Амортизатори», «Ресори», «Підвіска автомобіля», «Автомобільні шини», «Гальмівна система.»
Наведені завдання стануть в нагоді як викладачу так і здобувачу освіти в закріплені пройденого навчального матеріалу відповідно до стандарту професії « Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів»,затвердженого наказом Міністерства економіки України 21.09.2020 року №1849 та Державного освітнього стандарту 72.G.45.20-2023 p з професії«Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 24.04.2023р. № 469 і освітньої програми,схваленої педагогічною радою (протокол від 13.05.2023 № 05).
СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ;
1. Агафонов О.П. Автомобіль 10-11 кл. / [Агафонов О.П., Плеханов І.Й.,Рублях В.Б., Шестопалов К.С.]. – К.: Освіта, 1992.
2. Агафонов О.П. Автомобіль 8-11 кл. / Агафонов О.П. – К.: Освіта, 1993.3. Башинська Т. Проектувальна діяльність – основа взаємодії вчителя та учнів // Дайджест педагогічних ідей та технологій – 2003. – № 3. – С. 49-52.
3. Боднев А.Т. Лабораторний практикум по ремонту автомобиля /Боднев А.Т., Шаверин Н.Н. – М.: Транспорт, 1989.
4. БоровськихЮ.І. Будова автомобілів. / Боровських Ю.І., Буральов Ю.В.,Морозов К.Н. – К.: Вища школа, 1991.
5.Волобуєва Т.Б. Сучасні освітні моделі. Інноваційні освітні системи :метод. посіб. / Волобуєва Т.Б. : [наук.-метод. ред. О.І. Чернишов,Л.Г. Чернікова, Е.М. Соф’янц]. – Донецьк : Каштан, 2007. – 93 с. : табл.– Бібліогр.: с. 82-83.
6. Галкин Е.В. Методика лабораторно-практических занятий по тракторам и автомобилям / Галкин Е.В. – М.: Высшая школа, 1983. – 296 с.
7.Жаров М.С. Методика теоретического обучения по предмету «Тракторы и автомобили»: Методическое пособие для ПТУ / М.С. Жаров. – М.: Высшая школа, 1982.
8.Кисликов В.Ф. Будова й експлуатація автомобілів: Підручник для учнів професійно-технічних закладів освіти. / Кисликов В.Ф., Лущик В.В. –К.: Либідь, 2009.
9. Програми середньої загальноосвітньої школи. Професійне навчання 8-11 класи. Профіль: Автосправа. Професії: водій автомобіля категорії «В» і «С», слюсар по ремонту автомобілів / Під ред. Б.М. Терещук. – К.: Освіта, 1993. – 89 с.
Якою позицією на малюнку позначена втягуюча обмотка тягового реле?
Якою позицією на малюнку позначений гвинт кріплення полюсів статора?
Якою позицією на малюнку позначений якір втягуючого реле?
Які умови повинні бути дотримані, щоб відбувалася підзарядка акумуляторної батареї?
Що являє собою електроліт, використовуваний в акумуляторних батареях, які застосовуються на автомобілях, що вивчаються?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома