Тема :"Тестові завдання для здобувачів освіти для перевірки рівня теоретичної підготовки з предмету «БУДОВА КОЛІСНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ». ХОДОВА ЧАСТИНА. ПІДВІСКА АВТОМОБІЛЯ.Репозитарій 286.

Чітка структура розмаїття тематичних завдань допоможуть викладачеві об’єктивно й оперативно оцінити рівень навчальних досягнень здобувачів освіти загальноосвітніх навчальних закладів, перетворити заняття на цікаву, ініціативно та плідну співпрацю викладача і здобувача професійної освіти.  Тестові завдання включають наступні навчальні теми: «Ходова частина.», «Амортизатори», «Ресори», «Підвіска автомобіля», «Автомобільні шини», «Гальмівна система.»

  Наведені завдання стануть в нагоді як викладачу так і здобувачу освіти в закріплені пройденого навчального матеріалу відповідно до стандарту професії « Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів»,затвердженого  наказом Міністерства економіки України 21.09.2020 року №1849 та Державного освітнього стандарту 72.G.45.20-2023 p  з професії«Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 24.04.2023р. № 469 і освітньої програми,схваленої педагогічною радою (протокол від 13.05.2023 № 05).

 

СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ;

1. Агафонов О.П. Автомобіль 10-11 кл. / [Агафонов О.П., Плеханов І.Й.,Рублях В.Б., Шестопалов К.С.]. – К.: Освіта, 1992.

2. Агафонов О.П. Автомобіль 8-11 кл. / Агафонов О.П. – К.: Освіта, 1993.3. Башинська Т. Проектувальна діяльність – основа взаємодії вчителя та учнів // Дайджест педагогічних ідей та технологій – 2003. – № 3. – С. 49-52.

3. Боднев А.Т. Лабораторний практикум по ремонту автомобиля /Боднев А.Т., Шаверин Н.Н. – М.: Транспорт, 1989.

4. БоровськихЮ.І. Будова автомобілів. / Боровських Ю.І., Буральов Ю.В.,Морозов К.Н. – К.: Вища школа, 1991.

5.Волобуєва Т.Б. Сучасні освітні моделі. Інноваційні освітні системи :метод. посіб. / Волобуєва Т.Б. : [наук.-метод. ред. О.І. Чернишов,Л.Г. Чернікова, Е.М. Соф’янц]. – Донецьк : Каштан, 2007. – 93 с. : табл.– Бібліогр.: с. 82-83.

6. Галкин Е.В. Методика лабораторно-практических занятий по тракторам и автомобилям / Галкин Е.В. – М.: Высшая школа, 1983. – 296 с.

7.Жаров М.С. Методика теоретического обучения по предмету «Тракторы и автомобили»: Методическое пособие для ПТУ / М.С. Жаров. – М.: Высшая школа, 1982.

8.Кисликов В.Ф. Будова й експлуатація автомобілів: Підручник для учнів професійно-технічних закладів освіти. / Кисликов В.Ф., Лущик В.В. –К.: Либідь, 2009.

9. Програми середньої загальноосвітньої школи. Професійне навчання 8-11 класи. Профіль: Автосправа. Професії: водій автомобіля категорії «В» і «С», слюсар по ремонту автомобілів / Під ред. Б.М. Терещук. – К.: Освіта, 1993. – 89 с.

Додано: 11 липня
Предмет: Технології, 10 клас
5 запитань
Запитання 1

Якою позицією на малюнку позначений сальник?

варіанти відповідей

Позиція 5

Позиція 7

Позиція 6

Позиція 1

Запитання 2

Якою позицією на малюнку позначений клапан стискання з пружиною?

варіанти відповідей

Позиція 1

Позиція 3

Позиція 4

Позиція 2

Запитання 3

Якою позицією на малюнку позначений циліндр?

варіанти відповідей

Позиція 3

Позиція 2

Позиція 1

Позиція 4

Запитання 4

Завдяки розвалу коліс ...

варіанти відповідей

зменшується зусилля, що витрачається на поворот коліс,

знижується навантаження на зовнішній підшипник ступиці переднього колеса,

послаблюються поштовхи, що передаються на деталі рульового управління при русі автомобіля по нерівній дорозі,

досягаються всі перераховані результати.

Запитання 5

Зусилля ходу віддачі, створюване телескопічним амортизатором, повинно бути ...

варіанти відповідей

рівне зусиллю ходу стиснення.

більше зусилля ходу стиснення в 2-3 рази,

менше зусилля ходу стиснення в 2-3 рази,

більше або менше зусилля ходу стиснення в залежності від конструктивних особливостей амортизатора.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест