Тема :"Тестові завдання для здобувачів освіти для перевірки рівня теоретичної підготовки з предмету «БУДОВА КОЛІСНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ». Розділ КУЗОВ І ЙОГО ОБЛАДНАННЯ..Репозитарій 114.

Чітка структура розмаїття тематичних завдань допоможуть викладачеві об’єктивно й оперативно оцінити рівень навчальних досягнень здобувачів освіти загальноосвітніх навчальних закладів, перетворити заняття на цікаву, ініціативно та плідну співпрацю викладача і здобувача професійної освіти.  Тестові завдання включають наступні навчальні теми: «Ходова частина.», «Амортизатори», «Ресори», «Підвіска автомобіля», «Автомобільні шини», «Гальмівна система.»

  Наведені завдання стануть в нагоді як викладачу так і здобувачу освіти в закріплені пройденого навчального матеріалу відповідно до стандарту професії « Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів»,затвердженого  наказом Міністерства економіки України 21.09.2020 року №1849 та Державного освітнього стандарту 72.G.45.20-2023 p  з професії«Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 24.04.2023р. № 469 і освітньої програми,схваленої педагогічною радою (протокол від 13.05.2023 № 05).

 

СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ;

1. Агафонов О.П. Автомобіль 10-11 кл. / [Агафонов О.П., Плеханов І.Й.,Рублях В.Б., Шестопалов К.С.]. – К.: Освіта, 1992.

2. Агафонов О.П. Автомобіль 8-11 кл. / Агафонов О.П. – К.: Освіта, 1993.3. Башинська Т. Проектувальна діяльність – основа взаємодії вчителя та учнів // Дайджест педагогічних ідей та технологій – 2003. – № 3. – С. 49-52.

3. Боднев А.Т. Лабораторний практикум по ремонту автомобиля /Боднев А.Т., Шаверин Н.Н. – М.: Транспорт, 1989.

4. БоровськихЮ.І. Будова автомобілів. / Боровських Ю.І., Буральов Ю.В.,Морозов К.Н. – К.: Вища школа, 1991.

5.Волобуєва Т.Б. Сучасні освітні моделі. Інноваційні освітні системи :метод. посіб. / Волобуєва Т.Б. : [наук.-метод. ред. О.І. Чернишов,Л.Г. Чернікова, Е.М. Соф’янц]. – Донецьк : Каштан, 2007. – 93 с. : табл.– Бібліогр.: с. 82-83.

6. Галкин Е.В. Методика лабораторно-практических занятий по тракторам и автомобилям / Галкин Е.В. – М.: Высшая школа, 1983. – 296 с.

7.Жаров М.С. Методика теоретического обучения по предмету «Тракторы и автомобили»: Методическое пособие для ПТУ / М.С. Жаров. – М.: Высшая школа, 1982.

8.Кисликов В.Ф. Будова й експлуатація автомобілів: Підручник для учнів професійно-технічних закладів освіти. / Кисликов В.Ф., Лущик В.В. –К.: Либідь, 2009.

9. Програми середньої загальноосвітньої школи. Професійне навчання 8-11 класи. Профіль: Автосправа. Професії: водій автомобіля категорії «В» і «С», слюсар по ремонту автомобілів / Під ред. Б.М. Терещук. – К.: Освіта, 1993. – 89 с.

Додано: 8 червня
Предмет: Технології, 10 клас
5 запитань
Запитання 1

При перевірці на стенді роботи стартера, знятого з автомобілів, його надійно закріплюють і підключають до акумулятора чи іншого джерела струму, використовуючи ...

варіанти відповідей

тільки дроти великого перерізу,

провід будь-якого перетину, що не викликає сильного нагріву,

провід будь-якого перетину з товстою ізоляцією.

Запитання 2

До яких наслідків у роботі звукового сигналу призводить обрив проводу в ланцюзі сигналу ?

варіанти відповідей

До зниження гучності сигналу.

До мимовільного включенню.

До відмови в роботі.

Запитання 3

До яких наслідків призведе нещільне закриття нагнітального клапана підйомного механізму автомобіля-самоскида ?

варіанти відповідей

Утруднене включення коробки відбору потужності.

Мимовільне відключення коробки.

Мимовільне опускання платформи.

Платформа не піднімається на повний кут.

Запитання 4

Якого кольору розсіювачі можуть використовуватися в задніх протитуманних фарах ?

варіанти відповідей

Білі.

Помаранчеві.

Жовті.

Червоні.

Будь-які.

Запитання 5

Датчики і покажчики з'єднуються ...

варіанти відповідей

послідовно,

паралельно,

послідовно або паралельно в залежності від виду приладу.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест