Комбінована діагностувальна робота ( списування із завданнями з мовної теми "Текст" за змістом тексту).
Списування
Київ
Київ (по)будовано (на) схилах живописної річки (Дд)ніпро.
С..годні це місто зачаровує людей красою золотоверхих храмів, архітектурою. Але багато пам..яток старовини (не) збереглося до наших днів. Повноводні річки (Л л)ибідь, (Пп)очайна, ( Дд)арниця доповнюють красу міста. Найкрасивіша вулиця столиці - (Хх)рещатик.
Київ ж..ве насиченим та бурхливим жит?ям - розвиваєт?ся, реконструюєт?ся, стає кращим. Кожна людина (від)криває для себе Київ (що)разу з іншого боку.
( використані матеріали " Усі діагностувальні роботи" вид. Основа 4 клас авт. Мельник С.Г.)
Текст складається з
Визнач тип записаного тексту.
Прочитай записаний текст. Визнач тему тексту
Порахуй в основній частині тексту кількість речень з однорідними членами речення.
Прочитай уривок твору. Якщо його дописати, то утвориться текст -
Коли до мене приїздять гості і просять показати місто, то я часто починаю екскурсію саме звідси, з мого улюбленого Хрещатика.
Впевнена, що у кожного з вас теж є якісь історії, пов'язані з конкретними місцями древнього міста. Останніми роками я багато подорожую Україною, скрізь є улюблені куточки. Але, як то кажуть, в гостях добре, а дома ліпше! Тож Київ назавжди є найулюбленішим моїм куточком мальовничої України.
Познач групу слів, яка допоможе уникнути повторів слова Київ в тексті.
Познач, до якої частини тексту - міркування можна віднести речення
По - перше, Київ по праву називають містом стародавньої культури, чудесним архітектурним пам'ятником нашої славної героїчної історії, овіяним сивою старовиною, поетичними переказами, чудовими легендами.
Прочитай текст і проаналізуй. Вибери слова, які служать для зв'язку речень у цьому тексті.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома