Тематична робота 1. Безхребетні.

Додано: 27 жовтня 2022
Предмет: Біологія, 7 клас
Копія з тесту: Тематична робота 1
Тест виконано: 157 разів
24 запитання
Запитання 1

   Основу покривів членистоногих складає органічна речовина:

варіанти відповідей

муреїн

хітин

целюлоза

крохмаль

Запитання 2

Назвіть органи дихання павукоподібних:

варіанти відповідей

  зябра та трахеї

  зябра та покриви тіла

  трахеї та легеневі мішки

легені та трахеї

Запитання 3

 Де розташовані павутинні залози павука-хрестовика?

варіанти відповідей

  на голові

на ногощупальцях

 зверху на черевці

знизу на черевці

Запитання 4

У якого з молюсків відсутня голова?

варіанти відповідей

беззубка

кальмар

виноградний слимак

ставковик звичайний

Запитання 5

  Восьминіг, наутилус, каракатиця належать до класу:

варіанти відповідей

   Черевоногі молюски

Головоногі молюски

Двостулкові молюски

Запитання 6

   Вкажіть правильну послідовність для непрямого розвитку з повним перетворенням:

варіанти відповідей

личинка, яйце, імаго, лялечка   

яйце, лялечка, личинка, імаго    

яйце, личинка, лялечка, імаго

імаго, яйце, лялечка, личинка

Запитання 7

Тип Кільчасті черви не має такого класу, як:



варіанти відповідей

Багатощетинкові

Помірнощетинкові

Малощетинкові

Безщетинкові

Запитання 8

Вкажіть, куди відкриваються протоки отруйних залоз у павука:



варіанти відповідей

у ногощупальця

у хеліцери

 на павутинні бородавки

 у педипальпи

Запитання 9

   Укажіть структуру, властиву для представників типу Молюски:



варіанти відповідей

кутикула

мантія

параподії

хеліцери

Запитання 10

 Вкажіть структуру, характерну для Багатощетинкових Кільчастих червів

варіанти відповідей

мантія

мушля

параподії

хеліцери

Запитання 11

Добре виражені три відділи тіла (голову, тулуб і ногу) має молюск: 

варіанти відповідей

каракатиця

ставковик

беззубка

кальмар

Запитання 12

Для яких тварин характерний прямий тип розвитку

варіанти відповідей

рак річковий

хрущ весняний

муха кімнатна

павук-хрестовик

білан капустяний

Запитання 13

Устриця, перлівниця, мідія, беззубка є представниками класу: 

варіанти відповідей

Черевоногі молюски

Головоногі молюски  

Двостулкові молюски

Запитання 14

У водяних членистоногих органами дихання є: 

варіанти відповідей

шкіра

зябра

легеневі мішки

трахеї

Запитання 15

На скільки відділів почленоване тіло комах:

варіанти відповідей

2

3

4

багато

Запитання 16

Вкажіть ознаки комах: 

варіанти відповідей

три пари ходильних ніг

мають тільки прості очі

дихають трахеями, що відкриваються дихальцями назовні тіла

чотири пари ходильних ніг

мають одну пару вусиків 

мають крила

мають дві пари вусиків

Запитання 17

Який тип ротового апарату характерний для жуків?

варіанти відповідей

сисний

колюче - сисний

лижучий

гризучий

Запитання 18

Який тип ротового апарату характерний для метеликів?

варіанти відповідей

сисний

колюче - сисний

глизучий

лижучий

Запитання 19

Різноманітність ротових органів комах повязана з

варіанти відповідей

способом живлення

середовищем існування

розмірами тіла

Запитання 20

Який клас молюсків здатен формувати перлини:

варіанти відповідей

Головоногі

Черевоногі

Двостулкові

Запитання 21

Із перерахованих ознак виберіть ознаки характерні для типу Членистоногі:

варіанти відповідей

живуть лише у водному середовищі

 кровоносна система незамкнена

мають зовнішній скелет

для багатьох представників характерний статевий диморфізм

м'яке сегметоване тіло з ротовим і анальним отворами

Запитання 22

Головні ознаки, що відрізняють комах від інших членистоногих є

варіанти відповідей

наявність павутинних залоз

наявність однієї або двох пар крил

три пари ходильних кінцівок

хітинові покриви тіла

дві пари вусиків

Запитання 23

Зір у павука

варіанти відповідей

поганий, 8 простих очей

дуже поганий, 4 простих очей

дуже хороший, 8 фасеткових очей

хороший, 4 фасеткових очей

Запитання 24

Які з перелічених тварин є гермафродитами?

варіанти відповідей

дощовий червяк

павук домашній

рак річковий

гідра

жук-олень

комар

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест