Тематичне оцінювання № 2 з теми: «Алгоритми та програми»

Додано: 17 листопада 2022
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 288 разів
25 запитань
Запитання 1

Програми, створені в середовищі Lazarus, називають... 

варіанти відповідей

компонентами

візуальними компонентами

проектами

програми

Запитання 2

Середовище розробки програм Lazarus складається з:

варіанти відповідей

головного вікна, текстового редактора, компілятора, інспектора об’єктів 

головного вікна, компілятора, інспектора об’єктів 

текстового редактора, компілятора, інспектора об’єктів 

Запитання 3

Форма - це...

варіанти відповідей

об'єкт опрацювання даних, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп'ютером

це об’єкт, на якому можна розмістити різні компоненти, зокрема, кнопки, поля, написи, меню, смуги прокручування та ін.

окремі об'єкти

Запитання 4

Властивості форми:

варіанти відповідей

Name, Caption, Color, Height, Width, Top, Left, Click

Name, Caption, Color, Height, Width, Top, Left, Click, Enabied

Name, Caption, Color, Height, Width, Top, Left

 Name, Caption, Color, Height, Width, Left,

Запитання 5

Мова програмування - це ..

варіанти відповідей

система позначень для точного опису алгоритму, який потрібно виконати за допомогою комп'ютера

множина символів, з яких можна утворювати слова і речення цієї мови

штучна мова, яка створена людиною для написання команд для будь-яких виконавців

Запитання 6

Складові мови програмування:

варіанти відповідей

алфавіт

 семантика

словник

орфографія

 синтаксис

Запитання 7

Комплекс програм, що містить засоби автоматизації процесів підготовки та виконання програм користувача - це ...

варіанти відповідей

мова програмування

середовище програмування

транслятор

Запитання 8

За технологією програмування розрізняють:

варіанти відповідей

універсальні

об’єктно-орієнтовані 

процедурні

мови скриптів

 машинні

декларативні

Запитання 9

Об'єкт, на якому можна розмістити різні компоненти (елементи керування) - це... 

варіанти відповідей

Подія

Форма

Кнопка

Напис

Запитання 10

Яка з властивостей визначає який буде напис на кнопці...

варіанти відповідей

Caption

Text

Color

Name

Запитання 11

Це значення визначає значення властивостей шрифту, яким буде виводитися текст на об'єкті...

варіанти відповідей

Label

 Caption

Text

Font

Запитання 12

Чи можна змінювати ширину і висоту напису на вкладці Властивості?

варіанти відповідей

Так

Тільки висоту

Тільки ширину

Ні, це залежить від шрифту

Запитання 13

Обери символ присвоєння значення

варіанти відповідей

=

 ;

 :=

Запитання 14

Яка з цих функцій переводить рядкову величину у дійсні числа?

варіанти відповідей

IntToStr

StrToFloat

StrToInt

FloatToStr

Запитання 15

Що зробить цей рядок: Form1.Top := 200;

варіанти відповідей

Змінить висоту форми 


Змінить відстань від лівого краю екрана до лівого краю форми

Змінить відстань від верхнього краю екрана до верхнього краю форми

Змінить відстань від нижнього краю екрана до нижнього краю форми

Запитання 16

У якому рядку немає помилок

варіанти відповідей

Form1.Color := Green

Form1.Color := clGreen

Form1.Color = clGreen

 Form1:Color = clGreen

Запитання 17

Функцію FloatToStr використовують для виведення дійсного результату у:

варіанти відповідей

Поле

Кнопку

Напис

Форму

Запитання 18

Оберіть слова між якими записується команда процедури...

варіанти відповідей

begin

end

esc

finish

Запитання 19

Які об’єкти розміщені на формі?

варіанти відповідей

ТLabel1, ТLabel2, ТLabel3, ТLabel4, ТEdit1, ТEdit2, ТButton1

ТLabel1, ТLabel2, ТLabel3,ТEdit1, ТEdit2, ТEdit3, ТButton1

ТLabel1, ТLabel2, ТLabel3,ТEdit1, ТEdit2, ТButton1, ТButton2

ТLabel1, ТLabel2, , ТEdit1, ТEdit2, ТEdit3, ТButton1, ТButton2

Запитання 20

У якому проекті немає помилок:


варіанти відповідей

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);

var a,b,x,y,z:real;

begin

 a := StrToFloat(Edit1.Text);

 b := StrToFloat(Edit2.Text);

 x := a-3*b;

 y := a+2*b;

 if x<>0 then

 begin

  z := y/x;

  Label4.Caption := 'z='+FloatToStr(z);  

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);

var a,b,x,y,z:real;

begin

 a = StrToFloat(Edit1.Text);

 b := StrToFloat(Edit2.Text);

 x := a-3*b;

 y := a+2*b;

 if x<>0 then

 begin

  z := y/x;

  Label4.Caption := 'z='+FloatToStr(z);  

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);

var a,b,x,y,z:real;

begin

 a := StrToFloat(Edit1.Text);

 b := StrToFloat(Edit2.Text);

 x := a-3b;

 y := a+2b;

 if x<>0 then

 begin

  z := y/x;

  Label4.Caption := 'z='+FloatToStr(z);  

procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject);

var a,b,x,y,z:real;

begin

 a := StrToFloat(Edit1.Text)

 b := StrToFloat(Edit2.Text);

 x := a-3*b;

 y := a+2*b;

 if x<>0 then

 begin

  z := y/x;

  Label4.Caption := 'z='+FloatToStr(z);  

Запитання 21

Як називають набір змінних однакового типу з одним іменем?


варіанти відповідей

послідовність

масив

алгоритм

Запитання 22

Якщо всі елементи мають одне ім’я, то як їх розрізняти?

варіанти відповідей

 кожен елемент масиву має індекс 

кожен елемент масиву має розмір

 кожен елемент масиву має логичну величину

Запитання 23

Масиви можуть бути ...

варіанти відповідей

одновімірними

багатовимірними

сталими

змінними

Запитання 24

Індекс елемента масиву - це...

варіанти відповідей

 ціле число, яке вказує на місце розташування елемента в масиві 

дійсне число, яке вказує на елементи в масиві

число, яке вказує на місце розташування елемента в масиві

Запитання 25

Із чого складається ім’я елемента табличної величини?

варіанти відповідей

з імені цієї табличної величини і порядкового номера цього елемента в табличній величині, який узято у фігурні дужки

з імені цієї табличної величини і порядкового номера цього елемента в табличній величині, який узято у кутові дужки

з імені цієї табличної величини і порядкового номера цього елемента в табличній величині, який узято у квадратні дужки

з імені цієї табличної величини і порядкового номера цього елемента в табличній величині, який узято у круглі дужки

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест