Тематичне оцінювання "ДРУГА СВІТОВА ВІЙНА"

Додано: 2 травня 2020
Предмет: Всесвітня історія, 10 клас
Тест виконано: 1869 разів
38 запитань
Запитання 1

Німецький план "Барбаросса" стосувався країни:

варіанти відповідей

СРСР

Чехословаччини

Франції

Польщі

Запитання 2

Японія вступила в Другу світову війну нападом на:

варіанти відповідей

Філіппіни

США

Китай

Бірму

Запитання 3

Колабораціоністський уряд в роки війни був утворений у:

варіанти відповідей

Чехословаччині

Польщі

Франції

Італії

Запитання 4

У Тегеранській конференції 1943 року брали участь:

варіанти відповідей

СРСР, Англія, США, Чехословаччина, Польща

СРСР, Англія, США, Польща

СРСР, Англія, США, Чехословаччина

СРСР, Англія, США

Запитання 5

Назвіть основну причину, чому США скинули атомні бомби на японські міста Хіросіму й Нагасакі:

варіанти відповідей

прискорення капітуляції Японії

прискорення закінчення Другої світової війни

демонстрація США своєї воєнної могутності

установлення панування США в Тихоокеанському регіоні

Запитання 6

Що означає "корінний перелом у ході Другої світової війни"?

варіанти відповідей

остаточний перхід стратегічної ініціативи до країн антигітлерівської коаліції

призупинення наступальних дій Німеччини та її союзників

досягнення країнами Антигітлерівської коаліції чисельної переваги над Німеччиною та її союзниками

вичерпання людських і матеріальних ресурсів Німеччини

Запитання 7

У якому місті під час завершення розгрому нацистської Німеччини, відбулася перша зустріч радянських і союзницьких (американських) військ, що увійшла в історію під назвою "Зустріч на Ельбі"?

варіанти відповідей

Нюрнберг

Торгау

Берлін

карлхорст

Запитання 8

Які з наведених подій Другої світової війни відбулися у 1944 р.?

варіанти відповідей

Битва на Курській дузі

Варшавське повстання

Кримська (Ялтинська) конференція

Відкриття Другого фронту

Словацьке національне повстання

Тегеранська конференція

Битва за Берлін

Запитання 9

Визначіть рішення, котрі були прийняті на Ялтинській (Кримській) конференції:

варіанти відповідей

Прийнятий план відновлення німецької держави на нових принципах

Окупація Німеччини після перемоги

Узгодження політики в звільнених європейських країнах

Німеччина та Австрія поділені на 4 зони окупації

Заснування ООН

Участь СРСР у війні з Японією через 2-3 місяці після капітуляції Німеччини

Запитання 10

10.Яким був характер Другої світової війни:

варіанти відповідей

а) загарбницьким з обох сторін;

б) загарбницький з боку агресивних держав;

в) загарбницький з боку агресивних держав та СРСР;

г) неодноразово змінювався для усіх учасників війни;

д) справедливий і визвольний з боку країн жертв агресії.

Запитання 11

9. Основні причини Другої світової війни:

варіанти відповідей

а) Несправедливість Версальської системи поставила багато народів у принизливе становище, сприяла приходу до влади сил, що прагнули реваншу та нового переділу світу.

б) Економічна криза 1930-х рр. загострила суперечності між країнами світу;

в) Розв'язанню війни сприяла політика урядів Англії та Франції, спрямована на «умиротворення» агресора, а також «ізоляція» США, які, оголосивши про нейтралітет, фактично самоусунулися від впливу на розвиток подій у світі;

г) Не останню роль у розв'язанні війни відіграв СРСР, який, підписавши пакт про ненапад з Німеччиною і таємний протокол до нього, відкрив шлях Німеччині для нападу на Польщу.

Запитання 12

8. У роботі Потсдамської конференції брали участь:

варіанти відповідей
Запитання 13

  7. Яка подія відбулася раніше:

варіанти відповідей

а) відкриття другого фронту в Європі ;

б)Сталінградська битва;

в) атомне бом­бардування Хіросіми.


Запитання 14

6.  Нейтральні країни Європи в роки Другої світової війни це:


варіанти відповідей

а) Італія, Швеція, Швейцарія ;   

б) Швеція, Швейцарія, Ірландія ;  

в) Греція, Ірландія, Швеція.


Запитання 15

5. Курська битва почалася: 

варіанти відповідей

а) 5 липня 1943 р.; 

б) 6 листопада 1943 р.;

в) 19 листопада 1942 р.

Запитання 16

3.  Генеральний план нацистської Німеччини, розроблений у травні 1940 р. щодо нападу на СРСР отримав назву:


варіанти відповідей

а)   «Барбаросса»;


б)   «Вайс»;


в)   «Маршалла»;


г)    «Ост».


Запитання 17

2.      Співпраця населення окупованих територій у роки Другої світової вій­ни називається:


варіанти відповідей

а)   нігілізм;


б)   евакуація;


в)   колабораціонізм;


г)    голокост.


Запитання 18

1. Друга світова війна завершилася:


варіанти відповідей

а)   23 серпня 1939 р.;


б)   17 вересня 1939 р.;


в)   28 серпня 1945 р.;


г)    2 вересня 1945 р.


Запитання 19

Коли стався напад Німеччини на Польщу?

варіанти відповідей

10 вересня 1939 р.  

1 вересня 1939 р.; 

22 червня 1939 р.  

23 серпня 1939 р.

Запитання 20

Кодова назва плану нападу Німеччини на Радянський Союз?

варіанти відповідей

"Цитадель" 

"Ост"

"Барбаросса" 

"Бліцкриг"

Запитання 21

У результаті якої битви нацистський план «Барбаросса» зазнав цілковитої поразки? 

варіанти відповідей

Московська битва

битва під Ель-Аламейном

Курська битва

 Сталінградська битва 

Запитання 22

Яке поняття відповідає наведеному визначенню? 

Знищення окремих груп населення за расовими, національними, етнічними або релігійними мотивами, а також штучне створення життєвих умов, не сумісних із життям.


варіанти відповідей

геноцид

депортація

дискримінація

расизм

Запитання 23

3 наведених тверджень виберіть ту, що найповніше розкриває суть руху Опору в роки Другої світової війни.

варіанти відповідей

Рух Опору - це національно-визвольний, антифашистський рух, який виник під час Другої світової війни проти німецьких окупантів та їхніх союзників і пособників.

Рух Опору - назва партизанського руху в СРСР.

Рух Опору - політична організація, що ставила собі за мету вигнання гітлерівських загарбників та їхніх союзників шляхом партизанської боротьби та загального повстання.

 Рух Опору - це антифашистський рух у Німеччині в роки війни.

Запитання 24

Встановіть відповідність.


а) 23 серпня 1939 р.

б) 17 вересня 1939 р.

в) 1 вересня 1939 р.

г) 28 вересня 1939 р.

1) напад СРСР на Польщу, початок "визвольного походу" Червоної Армії

2) договір про дружбу і кордон між Німеччиною і СРСР

3) напад Німеччини на Польщу

4) пакт про ненапад між Німеччиною й СРСР

варіанти відповідей

1А 2 Б 3 Г 4 В

1 Б 2 Г 3 В 4 А

1 Г 2 Б 3 А 4 В

1 В 2 А 3 Г 4 Б

Запитання 25

«Дивною війною» називають:

варіанти відповідей

Агресію СРСР проти Фінляндії

Збройний конфлікт СРСР і Японії на річці Халхін-Гол

Загарбання Угорщиною Карпатської України

Дії Англії та Франції проти Німеччини на початку Другої світової війни

Запитання 26

Яка подія знаменувала закінчення Другої світової війни?

варіанти відповідей

Капітуляція Японії

Капітуляція Німеччини

Вигнання нацистів з території СРСР

 Капітуляція Італії

Запитання 27

Установіть хронологічну послідовність подій:

А) Напад Німеччини на СРСР.

Б) Капітуляція Японії.

В) Напад Німеччини на Польщу.

Г) Радянсько-фінська війна.

варіанти відповідей

А, Г, Б, В

В, Г, А, Б

В, Г, Б, А

 Б, Г, В, А

Запитання 28

Головними причинами Другої світової війни були




варіанти відповідей

глобалізаційні процеси у міжвоєнній Європі

несправедливість Версальсько-Вашингтонської системи

прагнення створити систему колективної безпеки

підписання радянсько-німецького Пакту про ненапад

реваншистські настрої в суспільстві та прихід до влади агресивно налаштованих політичних сил

Запитання 29

Розташуйте події першого етапу Другої світової війни у хронологічній послідовності.

А. Напад Німеччини на Бельгію

Б. Напад СРСР на Польщу

В. Напад Німеччини на Данію і Норвегію

Г. капітуляція Франції




варіанти відповідей

Б В А Г

Б А В Г

В А Б Г

Б Г В А

Запитання 30



Результатом агресії Німеччини та СРСР проти Польщі можна назвати



варіанти відповідей

 радянсько-польську війну

радянсько-німецький прикордонний конфлікт

створення антигітлерівської коаліції

укладення Договору про дружбу і кордони.

Запитання 31

Провальна політика англійського та французького урядів у відносинах з нацистською Німеччиною дістала назву:




варіанти відповідей

«замирення противника»

«залагодження конфліктів»

«умиротворення агресора»

«невтручання переможців»

Запитання 32

Дайте відповідь на запитання до джерела.

« … У разі територіально-політичних змін в областях, що належать Польській державі, сфери інтересів Німеччини та СРСР будуть розмежовуваться по лінії рік Нарев, Вісла, Сян. Питання про те, чи відповідає обопільним інтересам Німеччини та СРСР збереження незалежної Польської держави і якими будуть кардони цієї держави, може бути остаточно з’ясовано лише в ході подальшого політичного розвитку. У будь-якому випадку обидва уряди розв’язуватимуть це питання в дусі дружньої обопільної згоди. Щодо Південно-Східної Європи радянська сторона підкреслює свою зацікавленість у Бессарабії. Німецька сторона заявляє про її повну незацікавленість у цих областях. Цей прокол буде зберігатися обома сторонами у цілковитій таємниці».

Коли було укладено документ?


варіанти відповідей

19 серпня 1939 р.

23 серпня 1939 р.

26 вересня 1939 р.

28 вересня 1939 р.

Запитання 33

Наслідок анексії СРСР українських земель у 1939 – 1940 рр.:


варіанти відповідей

А. більшість українських земель увійшла до складу СРСР, лише Закарпатська Україна залишалася у складі Угорщини.

Б. уперше в новітній історії всі українські землі були об’єднані у складі однієї держави – УРСР.

В. значна частина українських земель увійшла до складу СРСР, лише Буковина залишалася в складі Румунії

Г. створення ще двох українських радянських республік, крім УРСР – Західноукраїнської Радянської Республіки та Карпатської Радянської Республіки, які увійшли до складу СРСР.

Запитання 34

Установіть хронологічну послідовність подій.

А. захоплення військами Українського фронту території Західної України

Б. Напад Німеччини на Польщу

В. передача Румунією Північної Буковини і Бессарабії СРСР

Г. підписання пакту Ріббентропа – Молотова

варіанти відповідей

ГБАВ

АБВГ

ГАБВ

БАГВ

Запитання 35

Установіть відповідність

А. Радянізація

Б. «Визвольний похід»

В. Експропріація

Г. Націоналізація

 

1. вилучення з приватної власності осіб у власність держави землі, промислових і транспортних підприємств або цілих галузей економіки

2. примусове (без відшкодування чи оплачуване) позбавлення власності

3. силове насадження норм суспільно-політичного, економічного, культурного життя, характерних для тоталітарного ладу в Радянському Союзі.

4. примусове безоплатне вилучення у власність держави всього або частини майна, яке є власністю особи, під різними приводами; в якості санкції за злочин чи за адміністративне або цивільне правопорушення та ін.

5. радянська військова операція у ході Другої світової війни, яка почалася 17 вересня 1939 року та завершилася 06 жовтня 1939 р.

варіанти відповідей

а5 б3 в2 г4

а3 б5 в2 г1

а3 б4 в2 г1

а4 б3 в1 г2

Запитання 36

Установіть відповідність між іменами історичних діячів та дотичними до них поняттями.

 

1. С. Бандера

2. А. Мельник

3. С. Тимошенко

4. В. Молотов

 

А. «революційний провод» ОУН, крайовики

Б. наркомат закордонних справ СРСР, пакт

В. «визвольний похід» Українського фронту, «золотий вересень»

Г. старше покоління УВО-ОУН, Провід українських націоналістів.

варіанти відповідей

1а 2г 3в 4б

1г 2а 3в 4б

1г 2а 3б 4в

1а 2г 3б 4в

Запитання 37

Що визначало становище Західної України після «золотого вересня» 1939 р. до початку війни з Німеччиною?

 

варіанти відповідей

українізація та розбудова системи освіти

активізація діяльності політичних партій

сприяння діяльності греко-католицької церкви

зростання безробіття міського населення

експропріація польських землевласників

репресії та депортації «неблагонадійних елементів»

Запитання 38

Що передбачала ухвала народних зборів у Львові 26 – 28 жовтня 1939 р.?


варіанти відповідей

виселення польського населення із Західної України

встановлення радянської влади в Західній Україні

приєднання до складу Галичини Північної Буковини, Південної та Північної Бессарабії.

конфіскацію поміщицьких земель і націоналізацію банків та великої промисловості

входження Західної України до складу УРСР

відновлення державної незалежності України та формування національного уряду

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест