До якого періоду історичних досліджень належить ця ознака:
" історичною наукою займалися фахівці"
Так називаються історичні твори часу Русі-України та Королівства Руського.
Цей вчений був одним із засновників сучасного наукового підходу до вивчення історії
Наукова установа для зберігання, реставрації, упорядкування і вивчення різноманітних письмових документів - це
Співвіднесіть ім'я особи з характеристикою його діяльності.
Оберіть вірну відповідність
1) Михайло Грушевський;
2) Михало Максимович;
3) Дмитро Яворницький;
4) Микола Костомаров.
А) Видатний український історик, археолог, народознавець, письменник. Усе життя досліджував історію запорозьких козаків;
Б) Найвидатнішим представником історичної науки , головною справою життя якого було створення великої праці — «Історії України-Руси»;
В) Видатний український учений-природознавець, історик, народознавець, письменник, автор віршованого перекладу «Слова о полку Ігоревім» ;
Г) Український історик, археолог, етнограф, археограф; статський радник, доктор наук,автор понад 300 праць з історії, археології та етнографії України.
Д) Видатний український історик, етнограф, прозаїк, поет-романтик, мислитель, громадський діяч, етнопсихолог, співзасновник та активний учасник слов'янофільсько-українського київського об'єднання «Кирило-Мефодіївське братство».
Оберіть невірне твердження:
Яке із запропонованих зображень відображає поняття "культура пам'яті"
Який вид пам'ятників зображено на фотознімку
Вперше про історію Півдня сучасної території України ми дізнаємося з праці
Цей історик залишив нащадкам неоціненний скарб — працю «Історія запорозьких козаків». Ця книжка — справжня енциклопедія історії козацтва: тут дізнаємося і про звичаї козацтва, і про бойове мистецтво, про більшість подій козацької історії.
Оберіть ознаки ( 3), які належать до донаукового періоду дослідження історії:
Продовжте висловлювання Л. фон Ранке про завдання справжнього вченого-історика: " Вчений-історик перед тим як описувати минуле, повинен..."
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома