Контроль по темі: Алгоритми та програми

Додано: 30 квітня 2023
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 27 разів
30 запитань
Запитання 1

Комп'ютерна програма - це...

варіанти відповідей

настільна гра, яку купили в магазині

спеціальний запис, який зберігається на комп'ютері

алгоритм опрацювання даних, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп'ютером

не має правильної відповіді

Запитання 2

Властивості об'єкта — це

варіанти відповідей

клацання по виконавцю або по Сцені.

характеристики об'єкта.

дії, які можуть виконувати об'єкти.

Запитання 3

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

5

10

15

25

Запитання 4

Яка програма, задає початковий колір олівця – червоний 

варіанти відповідей
Запитання 5

Познач циклічні процеси 

варіанти відповідей
Запитання 6

Цикли бувають:….

варіанти відповідей

З лічильником

З передумовою

Повні

Неповні

Запитання 7

Вибери цикли 

варіанти відповідей
Запитання 8

Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд

варіанти відповідей

повторення

розгалуження

слідування

Запитання 9

Як називають виконавця алгоритму в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

скрипт

спрайт

фанта

Запитання 10

Вибери не повне розгалуження

варіанти відповідей
Запитання 11

Алгоритм посадки 12 дерев це цикл

варіанти відповідей

з лічильником

з передумовою

з розгалуженням

лінійний

Запитання 12

Розгалуження бувають...

варіанти відповідей

внутрішні

повні

зовнішні

неповні

Запитання 13

Яку з фігур треба використати для складання алгоритму з повторенням в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 14

Познач у списку цифру, якою позначено розмір виконавця.

варіанти відповідей

2

5

6

7

Запитання 15

Скрипт описує 

варіанти відповідей

властивості об'єкта.

дії об’єкта в разі настання тієї чи іншої події.

положення спрайта на сцені.

команди, які потрібно виконати

Запитання 16

Знайди в списку команди, які призначені для відстеження моменту настання події в середовищі Scratch.

варіанти відповідей
Запитання 17

Проаналізуй значення властивостей спрайта у вікні Інформація.

Визнач, в якому напрямку рухатиметься спрайт.

варіанти відповідей

вліво

вниз

вправо

вверх

Запитання 18

Опиши дії виконавця за даною програмою, якщо відбулася подія:

 

Отримано повідомлення.

варіанти відповідей

Виконавець рухається вправо, поки не торкнеться спрайта Soccer Bal, після чого видає повідомлення1.

Виконавець постійно переміщається у горизонтальному напрямку вправо — вліво, відбиваючись від меж

Виконавець чекає на повідомлення.

Запитання 19

Вибери зі списку істинні вислолювання.

варіанти відповідей

Події — це характеристики об'єкта.

Клацання по виконавцю або по сцені — це подія.

До блоку команди «Коли...» з групи Події зверху не можна приєднати іншу команду.

Не можна змінювати значення властивостей спрайтів під час виконання проєкту.

Запитання 20

Вкладеним циклом називають фрагмент алгоритму, у якому

варіанти відповідей

серед команд тіла циклу є команда розгалуження.

серед команд тіла циклу є команда «поворот на 90».

серед команд тіла циклу є команда повторення.

Запитання 21

В алгоритмі малювання орнаменту використовують вкладені цикли. Цифрою 2 позначено

варіанти відповідей

тіло зовнішнього циклу

внутрішній цикл

умову зовнішнього циклу

Запитання 22

Визнач результат виконання програми.

варіанти відповідей

Намальований шестикутник

Намальовано різнокольорову ламану лінію

Намальовано 10 ліній різних кольорів

Нічого

Запитання 23

Вкладені розгалуження — це фрагмент алгоритму, в якому

варіанти відповідей

розгалуження містяться всередині іншого розгалуження.

кілька розгалужень виконуються по черзі, одне за одним.

дії виконуються послідовно, одна за другою, без пропусків або повторень.

розгалуження вкладене

Запитання 24

Визнач вид розгалуження, що використаний у наведеній блок-схемі.

варіанти відповідей

вкладене розгалуження

неповне розгалуження

послідовні розгалуження

повне і неповне розгалуження

Запитання 25

Визнач значення змінної В після виконання наведеного алгоритму, якщо початкове значення А =5.


варіанти відповідей

В = 25

В = 15

Запитання 26

Познач у списку опис фрагменту алгоритму, наведеного на малюнку.

варіанти відповідей

Неповне розгалуження, вкладене в цикл з лічильником.

Цикл з лічильником, вкладений у неповне розгалуження.

Цикл з передумовою, вкладений у повне розгалуження.

Цикл у неповному розгалуженні

Запитання 27

Визнач, яку фігуру накреслить Виконавець після виконання заданого фрагменту алгоритму, якщо відповідь = 3.

варіанти відповідей

Зірка

Квадрат

Трикутник

Коло

Запитання 28

Визнач, на скільки кроків переміститься Виконавець, якщо натиснуто

клавішу «стрілка вгору».

варіанти відповідей

Не можна визначити.


100

10

2

Запитання 29

Визнач, яка комбінація команд використана в наведеному фрагменті алгоритму.

варіанти відповідей

Неповне розгалуження, вкладене в цикл з передумовою.

Повне розгалуження, вкладене в цикл з лічильником.

Цикл з передумовою, вкладений у повне розгалуження.

Цикл і розгалуження

Запитання 30

Вибери опис результату виконання фрагменту програми, якщо натиснуто клавішу «стрілка вниз». 

варіанти відповідей

Поки виконавець не доторкнеться до межі, він рухається і зменшує розмір.

Поки виконавець не доторкнеться до межі, він збільшує розмір.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест