Яка організація була утворена 1 серпня 1914 року у Львові?
Якого року було сформовано легіон Українських січових стрільців (УСС)?
У якій з битв відзначився легіон Українських січових стрільців?
Позначте назву генерал губернаторства, утвореного російським урядом на
захоплених західноукраїнських землях у роки Першої світової війни.
Позначте прізвище першого командира корпусу Українських січових стрільців.
Позначте держави, у складі яких перебували українські землі напередодні Першої світової війни.
Коли сталися події, про які йдеться в джерелі?
«Десь біля 6-ї години ранку загриміли московські гармати. Пішов важкий стогін по карпатських горах. Валилися пікові смереки… На стрілецькі голови летіло олово, шрапнелі, галуззя дерев. На долині вже загнулася лінія під тиском московських вояків. Лише вершок Маківки, як острів на морі, встоював перед заливом. Але вже й туди, під прикриттям гарматного вогню, напирала сіра лава шинелей…»
Легіон Українських січових стрільців — це військова частина, створена за ініціативи
Напередодні Першої світової війни Австро-Угорщина претендувала на володіння
Коли відбувалися події, згадувані в уривку з історичного документа?
«...Наші праві націоналісти в особі графа Бобринського, посівши адміністративні посади в «П’ємонті українства», почали переслідувати український національний рух і силоміць навертати уніатів до православ’я. Тяжке враження справив арешт митрополита А. Шептицького… Все сприяло наростанню ворожості місцевого населення до переможців».
Результат якої події Першої світової війни дав змогу правлячим колам Росії реалізувати стратегію
«…злиття землі Ярослава Осмомисла, князів Данила і Романа з Імперією в політичному та національному відношеннях…»?
У ході Першої світової війни Товариство українських поступовців закликало українців
Про яку операцію російських військ Південно-Західного фронту часів Першої світової війни йдеться в цитованому документі:
«У порівнянні з надіями, що покладалися на цей фронт навесні 1916 р., його наступ перевершив усі очікування. Він виконав поставлене завдання — врятувати Італію від розгрому... полегшив становище англійців і французів на фронті, змусив Румунію стати на наш бік і зіпсував усі плани й наміри австро-угорців і німців на цей рік»?
Головна українська рада в серпні 1914 р. закликала українців Галичини
Укажіть один із напрямів діяльності Союзу визволення України, що існував у 1914-1918 рр.
Виберіть 3 факти з біографії Костя Левицького
Виберіть 3 факти, які стосуються біографії Вільгельма Франц фон Габсбурга-Лотрінгена
Які із зазначених подій відбулися на українських землях у 1914 р.?( 3 відповіді)
Які явища соціально-економічного розвитку українських земель були притаманні періоду Першої світової війни? ( 3 відповіді)
Яким було ставлення російської влади до українського національного руху в Наддніпрянській Україні під час Першої світової війни?
Галицько-Буковинське генерал-губернаторство було засновано після:
Установіть послідовність подій бойового шляху Українських січових стрільців (УСС).
А Бій на горі Маківка
Б Захист Карпатських перевалів
В Марш на Правобережну Україну
Г Бій на горі Лисоня
Укажіть правильне твердження:
На які території претендувала Російська імперія в Першій світовій війні?
Представникові якої держави належить цитата: "Росія повинна віддати нам прибалтійські землі, частину Польші й Донецький басейн з Одесою, Кримом і Приазов'ям"?
Хто очолив у серпні 1914троку Головну українську раду?
Примусове виселення з мiсця постiйного проживання особи чи групи oci6, частини населення, визнаних правлячим режимом соцiально небезпечними, - це
Установіть послідовність подій.
А Створення Союзу визволення України (СВУ)
Б Створення Загальної Української Ради (ЗУР)
В Створення Головної Української Ради (ГУР)
Г Створення Галицько - Буковинського генерал губернаторства
Назвіть прізвище графа, який очолив Галицько-Буковинське генерал-губернаторство
Які країни увійшли до Троїстого союзу?
Які країни увійшли до Антанти?
У складі якої армії в роки Першої світової війни був сформований підрозділ Українських січових стрільців (УСС)?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома