З якою політичною метою партійно-радянське керівництво СРСР проводило суцільну колективізацію сільського господарства?
Розташуйте події в хронологічній послідовності
А Суцільна колективізація
Б НЕП
В «Закону про п’ять колосків»
Г Шахтинська справа
Поняття «розстріляне відродження» використовують, характеризуючи наслідки репресивної політики комуністичного режиму, спрямованої на фізичне знищення
Здійснення форсованої індустріалізації в УСРР призвело до
Яка зміна відбулася в сільському господарстві УСРР в умовах нової економічної політики?
Яку мала назву українська радянська держава за Конституцією 1919 р.?
Вкажіть, які, на вашу думку, чинники що були причинами голоду 1921-1923 рр.(декілька правильних)
Причини зростання обсягів промислового виробництва:
Укажіть правильне твердження:
Наслідки підписання союзного робітничо-селянського договору між УСРР і РСФРР:
Укажіть основні завдання українізації(декілька правильних)
Укажіть основні риси нової економічної політики(декілька правильних)
Що з указаного нижче розкриває суть політики колективізації сільського господарства України, здійснюваної в 1930-х роках?
1. Збереження та державне стимулювання приватного селянського господарства.
2. Масове створення колгоспів шляхом примусового усуспільнення землі, реманенту, худоби.
3. Утвердження соціалістичного господарювання й державної власності на засоби виробництва.
Про що йдеться у фрагменті доповіді голови Раднаркому УСРР В. Чубара?«Ми маємо ряд індустріальних велетнів, що їх побудовано… і першим найліпшим є Дніпрельстан… У нас пущено за ці роки дванадцять доменних печей… Наша машинобудівна промисловість зростає нечуваними кроками… Ми збудували Краматорський машинобудівний завод… Луганський паротягобудівельний завод… Треба відзначити побудову Харківського тракторного заводу…»
Укажіть наслідки суцільної колективізації, що здійснювалася в Україні в 1930-х рр. (декілька правильних)
Упроваджуючи на початку 1920-х рр. політику «коренізації», партійно-радянське керівництво СРСР мало на меті
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома