Тематичне оцінювання з 3D - графіки

Додано: 4 листопада 2023
Предмет: Інформатика, 9 клас
14 запитань
Запитання 1

Скільки осей координат використовується при побудові 3D-об'єкта?

варіанти відповідей

 дві

  три 

Безліч

одна

Запитання 2

3D-графіка - це

варіанти відповідей

графіка, де базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою

галузь інформатики, що вивчає методи та прийоми обробки графічних зображень за допомогою комп'ютерної техніки

розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об'ємних об'єктів. 

модель експерименту з екранною візуалізацією на комп'ютері 

Запитання 3

Дублювання об'єкта - це

варіанти відповідей

операція створення граней елементів

операція зглажування стиків між елементами

операція створення ребер елементів

операція створення копій елементів 

Запитання 4

Для одержання тривимірного зображення на площині потрібні такі кроки:

варіанти відповідей

 Моделювання, рендеринг, виведення

Моделювання, виведення, рендеринг

Введення, моделювання, виведення

Рендеринг, моделювання, виведення.

Запитання 5

Виберіть з переліку апаратні засоби комп'ютерної графіки:

варіанти відповідей

Принтер

Графічний редактор

Монітор

Плотер

Запитання 6

Які дії можна виконувати з об'єктом в 3D-побудові ?

варіанти відповідей

висвічування

переміщення

дублювання (клонування) 

копіювання 

 обертання 

сканування

Запитання 7

Оберіть сфери застосування 3D-графіки

варіанти відповідей

Реклама

Кіно

Медицина

Архітектура

Промисловість

Музика

Запитання 8

Програми для 3D-моделювання:

варіанти відповідей

Easy Paint Tool Sai

Paint 3D

Blender

Photoshop

Word

AutoCAD

Запитання 9

Побудова проекції відповідно до обраної фізичної моделі називається

варіанти відповідей

Рендеринг

Моделювання

Проектування

Виведення

Запитання 10

3D-моделювання це:

варіанти відповідей

Растрова графіка

Просторова графіка

Векторна графіка

Текстурування

Запитання 11

Які дії можна виконувати в режимі редагування?

варіанти відповідей

виділяти вершини, ребра, грані

переміщувати об'єкт

змінювати форму об'єкта

переміщувати окремі вершини об'єкта

Запитання 12

До примітивів у програмі відносяться

варіанти відповідей

куб, сфера, тор

циліндр, тор, вектор

циліндр, конус, паралелограм

куб, сфера, прямокутник

Запитання 13

Серед піктограм оберіть такі, що відповідають програмам для створення 3D-графіки

варіанти відповідей
Запитання 14

Створення тривимірної математичної моделі сцени і об'єктів в ній називається

варіанти відповідей

Рендеринг

Виведення

Малювання

Моделювання

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест