Тематичне оцінювання з теми "Алгоритми та програми"

Додано: 18 грудня 2024
Предмет: Інформатика, 7 клас
26 запитань
Запитання 1

Алгоритм, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп’ютером, називається ...

варіанти відповідей

блок-схемою

мовою програмування

комп'ютерною програмою

середовищем програмування

Запитання 2

Розрізняють наступні інтерфейси користувача:

варіанти відповідей

текстовий

 віконний

програмний

графічний

Запитання 3

Кожна мова програмування має такі складові:

варіанти відповідей

алфавіт

словник

 вікна

 інтерфейс

синтаксис

 семантику

Запитання 4

Окрема частина програми, яка має ім’я, містить команди і може бути викликана на виконання в будь-якому місці програми називається ...

варіанти відповідей

процедура

функція

підпрограма

подія

Запитання 5

В  середовищі програмування Lazarus створення, редагування і налагодження проєктів відбувається мовою програмування ...

варіанти відповідей

 JavaScript

Python

Object Pascal

Scratch

Запитання 6

Загальний вигляд команди присвоювання такий:

варіанти відповідей

 <значення або вираз><ім’я величини><знак присвоювання>

<знак присвоювання> <значення або вираз><ім’я величини>

<знак присвоювання><ім’я величини> <значення або вираз>

<ім’я величини> <знак присвоювання> <значення або вираз>

Запитання 7

Величина, значення якої може змінюватися, називається...

варіанти відповідей

Постійна

Стала

Змінна

 Константа

Запитання 8

Щоб надати величині (змінній або сталій) певного значення, в алгоритмах використовують..

варіанти відповідей

Команду введення

Команду засвоювання

 Команду присвоювання

Команду виведення

Запитання 9

Кожна змінна має ...

варіанти відповідей

ім'я

значення

тип

властивість

Запитання 10

Яким символом повинна закінчуватися кожна команда у проєкті мовою Object Pascal?

варіанти відповідей

:

;

.

,

Запитання 11

Яким символом позначається команда присвоювання?

варіанти відповідей

+

:=

=

;=

Запитання 12

Для виведення результатів у вікні введення-виведення в мові програмування Object Pascal використовується команда...

варіанти відповідей

ReadLn(<список імен змінних>);

WriteLn(<текст у лапках>, <список виразів і/або імен змінних>);

Запитання 13

Для введення значень вхідних даних під час виконання проєктів мовою програмування Object Pascal використовується команда...

варіанти відповідей

ReadLn(<список імен змінних>);

WriteLn(<текст у лапках>, <список виразів і/або імен змінних>);

Запитання 14

Оберіть службові слова між якими записуються команди процедури обробника події

варіанти відповідей

and

begin

 var

end

Запитання 15

В якому з вікон середовища Lazarus пишеться код програми?

варіанти відповідей

 головне вікно

вікно форми

 вікно редактора коду

вікно повідомлень

Запитання 16

Об'єкт, на якому можна розмістити різні компоненти (елементи керування) - це ...

варіанти відповідей

 Редактор коду

Вікно

Панель

Форма

Запитання 17

Яка властивість змінює колір фону форми?

варіанти відповідей

Caption

Top

Color

Height

Запитання 18

Подія, яка настає після клацання лівої кнопки миші по формі називається ...

варіанти відповідей

OnMouseMove

OnClick

OnCreate

OnKeyPress

Запитання 19

Подія, яка настає після наведення вказівника миші на об'єкт називається ...

варіанти відповідей

OnClick

OnCreate

OnMouseMove

OnClose

Запитання 20

Виконання команди Form1.Height := Form1.Height + 150;

варіанти відповідей

збільшить ширину вікна на 150 пікселів

збільшить відступ від верхньої межі екрана до верхньої межі вікна на 150 пікселів

збільшить відступ від лівої межі екрана до лівої межі вікна на 150 пікселів

збільшить висоту вікна на 150 пікселів

Запитання 21

Виконання команд Form1.Caption := ‘Троїцький ліцей’; Form1.Width := 400;

варіанти відповідей

відкриє вікно повідомлень з текстом Троїцький ліцей та  встановить висоту вікна 400 пікселів

виведе в рядку заголовка вікна текст Троїцький ліцей та  встановить ширину вікна 400 пікселів

Запитання 22

Виконання команд Form1.Left := 600; Form1.Top := Form1.Top + 50;

варіанти відповідей

установить відступ 600 пікселів верхньої межі вікна від верхньої межі екрана та збільшить поточний відступ лівої межі вікна від лівої межі екрана на 50 пікселів

установить відступ 600 пікселів лівої межі вікна від лівої межі екрана та збільшить поточний відступ верхньої межі вікна від верхньої межі екрана на 50 пікселів

Запитання 23

Команда ShowMessage(‘Україна – єдина країна!’);

варіанти відповідей

відкриє вікно повідомлень з текстом Україна – єдина країна!

виведе в рядку заголовка вікна текст Україна – єдина країна!

Запитання 24

Щоб створити зображення, розташоване на вікні, потрібно використати властивість вікна ...

варіанти відповідей

Paint

Clear

Canvas

Line

Запитання 25

Виконання команди Canvas.Line (50, 60, 150, 200);

варіанти відповідей

Малює відрізок з точки з координатами (50, 60) до точки з координатами (150, 200)

Малює прямокутник, ліва верхня вершина якого має координати (50, 60), а права нижня – (150,200)

Запитання 26

Виконання команди Canvas.Rectangle (100, 100, 350, 400); 

варіанти відповідей

Малює еліпс, уписаний у прямокутник, ліва верхня вершина якого має координати (100,100), а права нижня – (350,400)

Малює відрізок з точки з координатами (100,100) до точки з координатами (350,400)

Малює прямокутник, ліва верхня вершина якого має координати (100,100), а права нижня – (350,400)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест