Тематичне оцінювання з теми: "Алгоритми та програми. Ігрові проєкти". 6 клас НУШ

Додано: 30 листопада 2023
Предмет: Інформатика, 6 клас
24 запитання
Запитання 1

Що може сприйматися як єдине ціле, відокремлене від іншого та мати назву і властивості?

варіанти відповідей

Спрайт

Об'єкт

Елемент

Сукупність

Запитання 2

Як називається властивість об'єкта, значення якої можна подати числом у певних одиницях виміру?

варіанти відповідей

Якісні

Числові

Кількісні

Вимірні

Запитання 3

Об'єкт, що є складовою певної комп'ютерної програми, називається?

варіанти відповідей

Комп'ютерний об'єкт

Програмний об'єкт

Запрограмований об'єкт

Орієнтований об'єкт

Запитання 4

Об'єктно орієнтована програма являє собою_________

варіанти відповідей

Набір об'єктів

Набір об'єктів, з якими пов'язано інші програми

Набір подій

Набір об'єктів, з якими пов'язано події

Запитання 5

Які є програмні об'єкти у середовищі Scratch 3 вам відомі?

варіанти відповідей

Спрайт

Скрипти

Сцена

Кнопки

Запитання 6

Як називається двовимірний персонаж або об’єкт програми, яким ви можете керувати за допомогою команд у середовищі Scratch 3?

варіанти відповідей

Об'єкт

Гравець

Спрайт

Сцена

Запитання 7

Які властивості мають всі спрайти в програмі Scratch 3?

варіанти відповідей

 Назва

Відображення

 Координати положення на Сцені

Розмір

 Видалити

Напрям

Запитання 8

Потрібно створити спрайт в Scratch, вибравши потрібний об'єкт на комп'ютері. Яку кнопку потрібно вибрати в області спрайтів?

варіанти відповідей
Запитання 9

Які властивості має сцена?

варіанти відповідей

Напрям

Розмір

Тло

Координати

Запитання 10

Виберіть команди Scratch, які дозволяють змінювати значення спрайтів.

варіанти відповідей

Якщо на межі, відбити

Оповістити

Перемістити в х: у:

Повернути в напрямку

Чекати 1 секунд

Змінити образ на

Запитання 11

До якої категорії належить блок зображений на малюнку?

варіанти відповідей

Рух

Події

Вигляд

Датчики

Запитання 12

Як називається послідовність команд та інструкцій, за допомогою яких ви можете керувати спрайтами та сценою, комп’ютер виконує всі команди зверху вниз послідовно, одну за одною?  

варіанти відповідей

Спрайт

Скрипт

Сцена

Сценарій

Запитання 13

Під час виконання програмного проєкту Scratch 3 зі спрайтами можуть бути пов’язані ________, опрацювання яких приведе до змінення значень властивостей об’єктів. 

варіанти відповідей

Властивості

Команди

Події

Вказівки

Запитання 14

Виберіть команди відстежування моменту настання події в Scratch 3.

варіанти відповідей

Коли клавішу пропуск натиснуто

Змінити образ на

Коли спрайт натиснуто

Задати розмір 100

Запитання 15

Виберіть команди відстежування моменту настання події в Scratch 3.

варіанти відповідей

Перемістити на 10 кроків

Торкається кольору

Слідувати за вказівник

Мишку натиснуто

Запитання 16

До якої категорії належить блок зображений на малюнку?

варіанти відповідей

Рух

Вигляд

Події

Датчики

Запитання 17

Виберіть правильні твердження стосовно скрипту зображеного на малюнку.

варіанти відповідей

 При натисненні клавіші стрілка ліворуч

При натисненні клавіші стрілка праворуч

Спрайт переміщується вліво на 10 кроків

Спрайт переміщується вправо на 10 кроків

 Після переміщення колір спрайта змінюється на 25

Перед переміщенням колір спрайта змінюється на 25

Запитання 18

Виберіть правильні твердження стосовно скрипту зображеного на малюнку.

варіанти відповідей

Спрайт рухається безперервно по 5 кроків, незалежно від торкання до червоного кольору

Спрайт рухається по 5 кроків доки не торкнеться червоного кольору, після торкання рух відбуватиметься із затримкою у 2 с

Якщо спрайт торкається зеленого кольору, то говорить "Я спіймав!"

Якщо спрайт торкається червоного кольору, то говорить "Я спіймав!"

Запитання 19

Якщо кількість повторено заздалегідь невідома, який блок циклу потрібно використати при написанні програми?

варіанти відповідей
Запитання 20

Як запрограмувати значення х=3 в Scratch 3?

варіанти відповідей

Вибрати категорію Змінні, натиснути кнопку Створити список і ввести ім'я змінної х

Вибрати категорію Змінні, натиснути кнопку Створити змінну і ввести ім'я змінної х

Вибрати категорію Змінні і вибрати блок Надати моя змінна значення 0, потім вказати моя змінна х і значення 3

Вибрати категорію Змінні і вибрати блок Показати змінну моя змінна, потім вказати моя змінна х і значення 3

Запитання 21

Потрібно запрограмувати в Scratch 3 задачу: "Якщо оцінка учня менше 50, він повинен написати тест ще раз. У будь-якому іншому випадку він пройшов тест". Який блок команди розгалуження ви виберете?

варіанти відповідей
Запитання 22

Якщо серед команд тіла циклу є інші цикли, то такий фрагмент алгоритму називають?

варіанти відповідей

Вкладеними циклами

Кількісними циклами

Багатьма циклами

Запитання 23

Роздивіться програму на малюнку. Блок Поворот вправо на 30 градусів, відноситься до зовнішнього чи внутрішнього циклу?

варіанти відповідей

До внутрішнього циклу

До зовнішнього циклу

Запитання 24

Роздивіться малюнок з фрагментом скрипту. Блоки з поворотами відносяться до внутрішнього чи зовнішнього розгалуження?

варіанти відповідей

До внутрішнього розгалуження

До зовнішнього розгалуження

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест