8 Тематичне оцінювання " Здоров’я людини "

Додано: 20 жовтня 2022
Предмет: Основи здоров’я, 8 клас
Тест виконано: 1330 разів
21 запитання
Запитання 1

Ознакою надзвичайної ситуації є:

варіанти відповідей

 сильна злива

людські жертви

сильний вітер

Запитання 2

Укажіть,чого НЕ можна робити під час надання домедичної допомоги.

варіанти відповідей

дати знеболювання


перевірити, чи є дихання, чи працює серце

перемістити потерпілого на інше місце, якщо йому не загрожує вогонь,обвал будівлі,якщо йому не потрібно робити штучне дихання і надавати домедичну допомогу

Запитання 3

За ПОХОДЖЕННЯМ надзвичайні ситуації поділяються на

варіанти відповідей

природні

регіональні

техногенні

об"єктові

місцеві

соціальні

воєнні

Запитання 4

Формула безпеки

варіанти відповідей

Зберігати, розвивати, відновлювати

Передбачати, уникати, діяти

Зберігати, запобігати, уникати

Діяти, відновлювати, розвивати

Запитання 5

Ознаками життя є

варіанти відповідей

наявність пульсу

наявність мови

наявність дихання

реакція зіниць на світло

наявність емоцій

Запитання 6

Як діяти по сигналу "Повітряна тривога" під час онлайн уроку

варіанти відповідей

Натисни кнопку «Завершити конференцію» та вимкни комп'ютер

Зачини вікна, вимкни усі електричні та нагрівальні прилади, світло, візьми рюкзак безпеки.

Зателефонуй друзям

Перейди в безпечне місце, визначене правилами сім‘ї.


Залишайся на уроці

Після сигналу «Відбій тривоги» доєднуйся до уроку за розкладом

Запитання 7

При виявленні вибухонебезпечних предметів категорично ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ

варіанти відповідей

повідомляти оперативні служби про знаходження предмета

попереджати про знахідку інших осіб

підходити, торкатися предмета та пересувати його

намагатися самостійно знешкодити предмет

заливати його рідинами, засипати ґрунтом або намагатися чимось його накривати

Запитання 8

Евакуація - це

варіанти відповідей

комплекс заходів щодо організованого підвезення учнів до школи


комплекс заходів щодо організованого вивезення (виведення) населення з місць, зон можливого впливу наслідків надзвичайних ситуацій і розміщення його у безпечних районах (місцях), якщо виникне безпосередня загроза життю та заподіяння шкоди здоров'ю людей


комплекс заходів щодо організованого вакцинування населення


комплекс заходів щодо організованого оповіщення про можливу загрозу


Запитання 9

За рівнем загрози надзвичайні ситуації поділяються на такі види:

варіанти відповідей

техногенного, природного, загальнодержавного, регіонального, характеру

техногенного, природного, соціально-політичного, військового характеру

загальнодержавного, регіонального, місцевого та об'єктового характеру

місцевого, об'єктового, соціально-політичного, військового характеру

Запитання 10

Назви загальні ознаки надзвичайної ситуації.

варіанти відповідей

паніка або розгубленість

заподіяння економічних збитків

значне погіршення умов життєдіяльності

всі відповіді правильні

Запитання 11

Надзвичайні ситуації воєнного походження

варіанти відповідей

здійснення або реальна загроза терористичного акту

аварії на очисних спорудах

застосування зброї масового ураження, що призводить до руйнування складів і сховищ радіоактивних і токсичних речовин

пожежі

застосування зброї масового ураження , що призводить до руйнування токсичних відходів, нафтопродуктів, транспортних та інженерних комунікацій

Запитання 12

Надзвичайні ситуації соціального і соціально-політичного походження

варіанти відповідей

здійснення або реальна загроза терористичного акту

метеорологічні

викрадення або спроба викрадення чи знищення судень

встановлення вибухових пристроїв у громадських містах

застосування зброї масового ураження, що призводить до руйнування атомних і гідроелектростанцій

викрадення або захоплення зброї

виявлення застарілих боєприпасів

Запитання 13

Надзвичайні ситуації природного походження

варіанти відповідей

погіршення стану водних ресурсів, атмосфери

викрадення або спроба викрадення чи знищення суден

масове ураження сільськогосподарських рослин хворобами чи шкідниками

інфекційна захворюваність людей , сільськогосподарських тварин

природні пожежі

аварії на очисних спорудах

деградація грунтів чи надр

Запитання 14

Надзвичайні ситуації техногенного походження

варіанти відповідей

метеорологічні

транспортні аварії і катастрофи

застосування зброї масового ураження

пожежі

аварії з викидом або загрозою викиду небезпечних хімічних, радіоактивних, біологічних речовин

раптове руйнування будівель і споруд

аварії на очисних спорудах

Запитання 15

У разі сильної кровотечі, потрібно:

варіанти відповідей

перетиснути ушкоджену судину пальцем

 


вище за місце поранення накласти гумовий джгут

 


накласти шину

  


зробити штучне дихання

Запитання 16

Джгут накладають на:

варіанти відповідей

 

5 год



  

1,5-2 год

 

 

0.5 год

 

 

12 год

Запитання 17

Якщо у потерпілого відсутнє дихання слід:

варіанти відповідей

Викликати швидку медичну допомогу і чекати , не виконуючи ніяких дій

 

 Покласти його на бік, і легенько струшувати.Періодично перевіряти реакцію зіниць

  

Покласти на спину та робити непрямий масаж серця та штучне дихання 

Запитання 18

Як привести потерпілого до тями при втраті свідомості?

варіанти відповідей

Посадити потерпілого, який лежав на землі

  

Розстібнути комір сорочки, побризкати обличчя водою, дати понюхати нашатирний спирт

  

Посмикати потерпілого за руки, потерти їх нашатирним спиртом

Запитання 19

Ознаки опіків 4 ступеня:

варіанти відповідей

почервоніння і набряк шкіри

   

інтенсивне почервоніння, заповнені прозорою рідиною пухирі

   

некроз (омертвіння) шкіри, сухожилля, м'язів, кісток

Запитання 20

Щоб вийти з приміщення, в якому виникла пожежа необхідно:

варіанти відповідей

різко відкрити вхідні двері і вийти

злегка торкнутися дверної ручки і обережно відчинити двері

 стати на повний зріст і пересуватися під стіною

Запитання 21

У задимленому приміщенні слід рухатися:

варіанти відповідей

навколішки в будь якому напрямі

ставши на повний зріст вздовж стіни

навколішки вздовж стіни до виходу

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест