Тематичне тестування за темою "Здоров’я людини", 8 клас

Додано: 12 жовтня 2021
Предмет: Основи здоров’я, 8 клас
Тест виконано: 581 раз
24 запитання
Запитання 1

Укажіть рядок, у якому етапи індивідуального розвитку людини розташовані в правильній послідовності.

варіанти відповідей

немовля, грудний вік, дитинство, юність, підлітковий період, зрілість, старість

немовля, грудний вік, дитинство, підлітковий період, юність, зрілість, старість

грудний вік, немовля, дитинство, підлітковий період, юність, зрілість, старість

немовля, грудний вік, дитинство, юність, підлітковий період, старість, зрілість

Запитання 2

Коли підліток росте, маса його тіла:

варіанти відповідей

збільшується повільніше, ніж зріст

збільшується скоріше, ніж зріст

збільшується з тією самою швидкістю, що й зріст

не змінюється

Запитання 3

Поняття «рефлексія» означає:

варіанти відповідей

уміння прогнозувати свою поведінку в будь-яких життєвих ситуаціях

уміння здобувати потрібну інформацію й аналізувати її згідно зі своїми цілями в різних сферах життя

уміння мобілізувати себе для виконання власного рішення всупереч різним обставинам

обмірковування, здатність до аналізу власного психологічного стану, власної поведінки

Запитання 4

Соціальна зрілість формується:

варіанти відповідей

незалежно від фізіологічної зрілості

поступово, паралельно з фізіологічною зрілістю

дуже швидко, наприклад, за місяць

сама собою, без особливих зусиль з боку підлітка

Запитання 5

Знаючи соціальний статус людини, можна визначити:

варіанти відповідей

стан її фізичного здоров'я

особливості її нервової системи

чи є в неї фізичні вади

якості, які вона має, а також передбачити її дії

Запитання 6

Укажіть рядок, у якому перелічені надзвичайні ситуації, що НЕ належать до НС техногенного характеру.

варіанти відповідей

транспортні аварії (катастрофи) товарних і пасажирських поїздів, річкових і морських вантажних суден, аварії на магістральних трубопроводах

землетруси, виверження вулканів, зсуви, пилові бурі, обвали, осипи

аварії з викидом або загрозою викиду біологічно небезпечних, хімічно небезпечних і радіоактивних речовин

аварії на електростанціях

Запитання 7

Ознакою надзвичайної ситуації є:

варіанти відповідей

сильна злива

людські жертви

сильний вітер

низька температура

Запитання 8

Бурі, урагани, смерчі, торнадо, шквали, посуха, суховій нале­жать до НС:

варіанти відповідей

природного характеру

екологічного характеру

соціального характеру

воєнного характеру

Запитання 9

Антиконституційні дії, збройні напади, захоплення й утриман­ня важливих для суспільства об'єктів, установлення вибухо­вих пристроїв у громадських місцях, викрадення зброї нале­жать до НС:

варіанти відповідей

природного характеру

екологічного характеру

соціального характеру

воєнного характеру

Запитання 10

Більшість протигазів не можна використовувати під час поже­жі, тому що вони:

варіанти відповідей

швидко нагріваються

швидко рвуться

не захищають від пилу

не захищають від чадного газу

Запитання 11

Укажіть, чого НЕ можна робити під час надання домедичної допомоги.

варіанти відповідей

швидко зупинити кровотечу, іммобілізувати (знерухомити) місця переломів

перевірити, чи є дихання, чи працює серце

дати знеболювальне

переміщувати потерпілого на інше місце, якщо йому не загрожує вогонь, обвал будівлі, якщо йому не потрібно робити штучне дихання і надавати домедичну допомогу

Запитання 12

Укажіть, що НЕ входить в обов'язки рятувальних служб. 

варіанти відповідей

оповіщати населення про небезпеки, що виникають під час надзвичайних ситуацій

забезпечувати розвідувальні роботи з пошуку корисних копалин

надавати населенню притулок і засоби індивідуального захисту

евакуйовувати населення, матеріальні і культурні цінності в безпечні ра­йони

Запитання 13

В разі, коли підліток не може прогнозувати власну поведінку, приймати обдумані рішення, нести відповідальність перед собою та іншими людьми називають незрілим...

варіанти відповідей

соціально

психологічно

фізіологічно

біологічно

Запитання 14

Фізіологічна зрілість характеризується формуванням:

варіанти відповідей

тільки статевої системи

тільки нервової системи

тільки опорно-рухового апарату

усіх фізіологічних систем організму

Запитання 15

Соціальна зрілість — це:

варіанти відповідей

результат життя у природному середовищі та пристосування до спільного життя з іншими живими істотами

результат життя в суспільстві, наслідок соціального розвитку та присто­сування до спільного життя з оточуючими

відповідність усіх фізіологічних систем завданням того або іншого віко­вого періоду життя людини

оцінка особистістю самої себе, своїх фізичних можливостей, здібностей, якостей

Запитання 16

Соціально зрілу особистість відрізняє:

варіанти відповідей

безвідповідальність

нетерпимість

саморозвиток

невміння спілкуватися з людьми

Запитання 17

Спостерігаючи й виконуючи соціальні ролі, людина перш за все вчиться:

варіанти відповідей

здобувати інформацію й аналізувати її згідно зі своїми цілями в різних сферах життя

емоційно правильно реагувати на різні життєві ситуації

засвоювати соціальні стандарти поведінки, здійснювати самооцінку і самоконтроль

мобілізувати себе для виконання власного рішення всупереч різним обставинам

Запитання 18

З усіх НС до найбільш тяжких наслідків призводять:

варіанти відповідей

природні катастрофи і стихійні лиха

аварії на водопроводах

аварії на окремих підприємствах

транспортні аварії

Запитання 19

До природних НС екологічного характеру належать:

варіанти відповідей

землетруси

виверження вулканів

пилові бурі

кислотні опади

Запитання 20

Перевищення вмісту шкідливих домішок в атмосфері, «кисне­вий» голод у містах, значне перевищення гранично допустимо­го рівня міського шуму, кислотні опади, руйнування озонового шару атмосфери належать до НС:

варіанти відповідей

природного характеру

екологічного характеру

соціального характеру

воєнного характеру

Запитання 21

Застосування зброї масового ураження або звичайної зброї на­лежить до НС:

варіанти відповідей

природного характеру

екологічного характеру

соціального характеру

воєнного характеру

Запитання 22

Протигаз НЕ захищає від:

варіанти відповідей

речовин нервово-паралітичної дії (типу зарин, зоман)

радіоактивних речовин

речовин загальноотруйної дії (наприклад, синильної кислоти)

чадного газу

Запитання 23

Укажіть, чого НЕ можна робити, надаючи домедичну допомогу непритомній людині.

варіанти відповідей

класти потерпілого на спину, розстібувати комір, пояс

переносити, піднімати, намагатися саджати, обертати голову холодними рушниками

розтирати руки, ноги, спину, груди спиртом

давати понюхати нашатирний спирт

Запитання 24

Укажіть рядок, у якому твердження НЕ стосується рятуваль­них служб.

варіанти відповідей

Вони забезпечують попередження і ліквідацію НС.

Вони забезпечують пошук і виведення людей за межі зон дії небезпечних і шкідливих для їхнього життя і здоров'я чинників.

Вони мають у своєму розпорядженні різних фахівців і технічні засоби.

Вони працюють тільки під час НС.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест