Назвіть перший в Україні та Росії музичний навчальний заклад, який готував півчих (партесного співу) і музикантів (гуслярів, бандуристів, скрипалів) для Придворної співацької капели у Санкт-Петербурзі.
У галузі світських музичних жанрів отримали розвиток наструпні жанри (5 відповідей):
Назвіть видатного українського композитора і теоретика партесного жанру, автора першої теоретично ї музичної праці "Мусікійська граматика"
У другій половині XVII ст. виникли своєрідні професійні об'єднання музикантів в Стародубі, Ніжині, Чернігові, Харкові та в інших містах, що обслуговували різноманітні урочисті церемонії, військові походи, панські розваги, їхній репертуар складався з військових маршів, народної танцювальної та інструментальної музики. Як називались ці об'єднання музикантів?
Назвіть композитора, співака (тенор), одного з основоположників української композиторської школи, академіка Болонської філармрнічної академії, автора перших нині відомих українських творів у різних жанрах: опер, інструментальних ансамблів, циклічних хорових концертів.
Назвіть композитора, диригента, співака, скрипаля, вихованеця Києво-Могилянської академії, автора неперевершених духовних хорових творів.
Назвіть композитора, одиного з перших українських музикантів європейського рівня, що залишив по собі вагомий внесок у формуванні української та російської музичної школи. Найбільшу славу йому принесли хорові твори, де виступає новатором – створивши новий тип хорового концерту. Музична спадщина складаєтться з духовної музикт — для Придворної співацької капели та світської — для «малого» двору в Павловську та Гатчині.
Назвіть першу оперу, що була написана українським композитором
Назвіть атора першої опери, що була написана українським композитором
Назвіть автора духовного концерту «Не отверзи мене во время старости…»
Релігійна драма на біблійні сюжети, що інсценізуваланародження, смерть і воскресіння Христа
П´єса повчального характеру з алегоричними дійовими особами
Короткі одноактні комічні п´єси побутово-гумористичного змісту, що ставилися в антрактах між діями драми чи трагедії, їх міст був пов´язаний з темами, що розвивалися в основних п´єсах, але здебільшого вони були сюжетно незалежними
Які музичні жанри вводились у шкільну драму?
В українській музиці становлення музичної культури першої половиини 19 ст. пов'язане, насамперед, з іменами .... В музиці цих композиторів б'є джерело народного життя, але в силу цілого ряду об'єктивних причин, професійні якості їх творчості ще не піднялися на рівень європейської культури.
Композитором, що стоврив побутову оперу "Запорожець за Дунаєм", є
Він відомий в історії української музики як один з перших авторів симфонії, які грунтуються на українських народних піснях.
Західно-українські композитори XIX ст. теж сприяли своєю творчістю та діяльністю ствердити народні основи в царині професійної музичної культури. Із найбільш відомих слід назвати
Цей жанр виник на Україні приблизно в другій половині XVIII ст. Серед багатьох жанрів і форм української народної творчості цей жанр займає важливе місце. Це сольна, переважно лірична пісня (рідше, дует або тріо), що виконується здебільшого з інструментальним супроводом, один з різновидів пісні — поняття більш широкого, яке охоплює різноманітні види хорової і сольної вокальної творчості.
Чеський композитор і музикант, що жив і працював в Австрійській та Російській імперіях; автор першого симфонічного твору на українську тему
Назвіть українського буковинського письменника, композитора, музично-культурного діяча, православного священика, педагога, редактора часописів Буковини, художника, що мавав псевдоніми: Данило Млака, Демко Маковійчук, Морозенко, Семен Хрін, С. Волох та інші.
У його творчості переважає світська і духовна хорова музика. Елегійні настрої висловлені в жалобних псалмах, хорах «Вічная пам'ять», «Дух Святий» тощо, а також у «пейзажних» хорах «Осінь» (на вірші М. Устияновича), «До соловія», «Думка» (на слова П. Леонтовича), «Піснь прощальна» (на слова невідомого автора). Назвіть цього композитора
Хто є автором збірки «Поученіє Хітари», також повної Літургії для мішаного хору, музики до вистав «Верховинці» Юзефа Коженьовського, «Жовнір-чарівник» (за Квіткою-Основ'яненком), «Козак і охотник» Івана Анталовича-Вітошинського, «Проциха» Рудольфа Моха ?
Реформатор українського барокового театру, основоположникт. з. псевдокласичності в українському театрі.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома