1. Яка з наведених тенденцій НЕ є ключовою в сучасних дослідженнях логопедії?
2. Що розуміється під терміном "раннє логопедичне втручання"?
3. Як інклюзивна освіта впливає на розвиток наукових досліджень з логопедії?
4. Яка з наведених технологій НЕ використовується в сучасних логопедичних дослідженнях?
5. Яка з наведених методик не є сучасною тенденцією в логопедичному втручанні?
6. Яке значення має інформаційно-комунікаційні технології в логопедичній практиці?
7. Яка з наведених тенденцій не є характерною для розвитку наукових досліджень з логопедії в контексті розбудови спеціальної освіти?
8. Яка з наведених тенденцій не є ключовою в розвитку наукових досліджень з логопедії в контексті розбудови інклюзивної освіти?
9. Яка з наведених тенденцій є найбільш актуальною в розвитку наукових досліджень з логопедії в контексті розбудови спеціальної освіти?
10. Яке значення має рання діагностика мовленнєвих порушень в контексті розбудови спеціальної освіти?
11. Яка з наведених тенденцій не є характерною для розвитку наукових досліджень з логопедії в контексті розбудови інклюзивної освіти?
12. Яка з наведених тенденцій є найбільш актуальною в розвитку наукових досліджень з логопедії в контексті розбудови спеціальної освіти?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома