«Тенденції розвитку наукових досліджень з логопедії в контексті розбудови спеціальної освіти»

Додано: 3 жовтня
Предмет:
12 запитань
Запитання 1

1. Яка з наведених тенденцій НЕ є ключовою в сучасних дослідженнях логопедії?

варіанти відповідей

Інклюзія та інтеграція дітей з мовленнєвими вадами в освітній процес.

Розширення використання інформаційно-комунікаційних технологій у логопедичній практиці.

Розвиток традиційних методів логопедичного втручання.

Зміщення фокусу на ранню діагностику та профілактику мовленнєвих порушень.

Запитання 2

2. Що розуміється під терміном "раннє логопедичне втручання"?



варіанти відповідей

Проведення реабілітаційних заходів після того, як дитина отримала діагноз.

Проведення діагностики можливих мовленнєвих порушень в ранньому віці.

Надання комплексної допомоги дітям з мовленнєвими порушеннями в дошкільному віці.

Проведення профілактичних заходів для попередження розвитку мовленнєвих порушень.

Запитання 3

3. Як інклюзивна освіта впливає на розвиток наукових досліджень з логопедії?

варіанти відповідей

Вимагає від логопедів більшої спеціалізації на вузьких категоріях дітей.

Спонукає до розробки нових методів і підходів до роботи з дітьми з мовленнєвими порушеннями.

Призводить до зменшення кількості наукових досліджень в галузі логопедії.

Орієнтує дослідження на виключно медичний бік проблеми.

Запитання 4

4. Яка з наведених технологій НЕ використовується в сучасних логопедичних дослідженнях?

варіанти відповідей

Комп'ютерні програми для логопедичних вправ.

Відеозапис і аналіз мовленнєвих порушень.

Телемедицина.

Використання традиційних методів навчання, наприклад, малювання.

Запитання 5

5. Яка з наведених методик не є сучасною тенденцією в логопедичному втручанні?



варіанти відповідей

Програми раннього втручання для дітей з особливими потребами.

Індивідуальний підхід до кожнїї дитини.

Використання комп'ютерних програм для логопедичних вправ.

Виключно традиційні методи логопедичного втручання.

Запитання 6

6. Яке значення має інформаційно-комунікаційні технології в логопедичній практиці?



варіанти відповідей

Зменшують час і зусилля логопеда на підготовку до занять.

Надають можливість проводити дистанційні консультації і навчання.

Зменшують ефективність логопедичного втручання.

Всі вищезазначені твердження правильні.

Запитання 7

7. Яка з наведених тенденцій не є характерною для розвитку наукових досліджень з логопедії в контексті розбудови спеціальної освіти?

варіанти відповідей

Зміщення фокусу з медичного на педагогічний аспект проблеми.

Розширення співпраці з іншими спеціалістами (психологами, педагогами, соціальними працівниками).

Виключно медичний підхід до проблеми мовленнєвих порушень.

Збільшення уваги до соціокультурних факторів, що впливають на мовленнєвий розвиток дітей.

Запитання 8

8. Яка з наведених тенденцій не є ключовою в розвитку наукових досліджень з логопедії в контексті розбудови інклюзивної освіти?

варіанти відповідей

Розширення знань про можливі причини мовленнєвих порушень у дітей з особливостями розвитку.

Розробка ефективних методів навчання і втручання для дітей з мовленнєвими порушеннями в інклюзивному середовищі.

Зменшення уваги до індивідуальних потреб дітей з мовленнєвими порушеннями.

Розробка інноваційних технологій і програм для підтримки мовленнєвого розвитку в інклюзивному середовищі.

Запитання 9

9. Яка з наведених тенденцій є найбільш актуальною в розвитку наукових досліджень з логопедії в контексті розбудови спеціальної освіти?

варіанти відповідей

Вивчення впливу соціокультурних факторів на мовленнєвий розвиток дітей.

Розробка ефективних методів діагностики та корекції мовленнєвих порушень у дітей з особливостями розвитку.

Виключно медичний підхід до проблеми мовленнєвих порушень.

Зменшення уваги до розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в логопедичній практиці.

Запитання 10

10. Яке значення має рання діагностика мовленнєвих порушень в контексті розбудови спеціальної освіти?

варіанти відповідей

Дозволяє розпочати логопедичне втручання на ранній стадії і зменшити ризик розвитку серйозних мовленнєвих проблем.

Призводить до збільшення кількості дітей з мовленнєвими порушеннями.

Не має значення в контексті розбудови спеціальної освіти.

Зменшує ефективність логопедичного втручання.

Запитання 11

11. Яка з наведених тенденцій не є характерною для розвитку наукових досліджень з логопедії в контексті розбудови інклюзивної освіти?


варіанти відповідей

Вивчення можливостей і обмежень інформаційно-комунікаційних технологій в логопедичній практиці.

Розробка ефективних методів навчання і втручання для дітей з мовленнєвими порушеннями в інклюзивному середовищі.

Виключно медичний підхід до проблеми мовленнєвих порушень.

Розробка інноваційних технологій і програм для підтримки мовленнєвого розвитку в інклюзивному середовищі.

Запитання 12

12. Яка з наведених тенденцій є найбільш актуальною в розвитку наукових досліджень з логопедії в контексті розбудови спеціальної освіти?

варіанти відповідей

Вивчення впливу соціокультурних факторів на мовленнєвий розвиток дітей.

Розробка ефективних методів діагностики та корекції мовленнєвих порушень у дітей з особливостями розвитку.

Виключно медичний підхід до проблеми мовленнєвих порушень.

Зменшення уваги до розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в логопедичній практиці.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест