ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ

Додано: 17 травня 2022
Предмет:
Тест виконано: 1 раз
9 запитань
Запитання 1

Залежно від тривалості і співвідношення ролей викладача й учнів, які розрізняють види робіт з використанням комп’ютерної техніки: 

варіанти відповідей

демонстрація

фронтальна практична робота

лабораторна робота

практикум

практична робота

Запитання 2

Система занять, заходів і організованого навчання учнів, що проводяться в школах і поза ними під керівництвом учителів, громадськості, органів учнівського самоврядування - це

варіанти відповідей

Позакласна робота

Практична робота

Лекція

Лабораторна робота

Запитання 3

Скільки є основних вимог до олімпіадних задач:


варіанти відповідей

5

6

8

4

Запитання 4

Неможливо успішно виступити на олімпіаді, не маючи достатнього досвіду індивідуальної роботи на комп’ютері, яке це твердження?

варіанти відповідей

Правдиве

Хибне

Запитання 5

Основною метою створення КІІКТ є:

варіанти відповідей

забезпечення належних умов для проведення навчально-виховного процесу та розв’язання загальноосвітнім навчальним закладом завдань, визначених цілями і змістом освіти у відповідності до Державного стандарту базової і повної середньої освіти

створення кабінету є забезпечення технічних і методичних передумов для формування інформаційної культури учнів, навчальної діяльності учнів засобами новітніх технологій, наступності між ступенями освіти, єдності між теоретичними і практичними складовими змісту освіти, профільного навчання у старшій школі

Запитання 6

До складу програмного забезпечення базових інформаційних технологій, яке встановлюється на апаратних засобах КІІКТ, входять: 

варіанти відповідей

текстові редактори

системи управління базами даних

підручники (навчальні посібники)

інструкції з безпеки життєдіяльності 

Запитання 7

Екран монітора залежно від висоти символів рекомендовано розміщувати на якій відстані від очей користувача?

варіанти відповідей

300-500 мм

400-800 мм

200-500 мм

500-900 мм

Запитання 8

Безперервна робота учнів з екраном відеомонітора не має перевищувати для учнів ІІ–V класів:

варіанти відповідей

30 хв

10 хв

15 хв

25 хв

Запитання 9

Загальна тривалість під час профільного навчання учнів на ПК не повинна перевищувати?

варіанти відповідей

2 годин на день

4 годин на день

3 годин на день

5 годин на день.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест