2 сем 7-Ж Територіальна та соціальна поведінка тварин. Типи угрупувань тварин за К.Лоренцем. Ієрархія у групі.

12 запитань
Запитання 1

Тварин, які утворюють постійні групи називають

варіанти відповідей

поодинокими

суспільними

Запитання 2

Соціальними тваринами є

варіанти відповідей

терміти

бджоли

мурахи

скорпіон

тигри

Запитання 3

Поодинокими тваринами є

варіанти відповідей

зозуля звичайна

зебра

вовк

Запитання 4

Відсутність постійної структури, ієрархії, дивовижна згуртованість і доцільність групових дій характерна для

варіанти відповідей

анонімних угрупувань

особистісних угрупувань

Запитання 5

Анонімними угрупуваннями є

варіанти відповідей

косяк ставрид

табун жирафів

колонія сірих пацюків

прайд левів

Запитання 6

Особистісними угрупуваннями є

варіанти відповідей

зграя вовків

стадо сірої гуски

зграя косаток

косяк ставриди

Запитання 7

Порядок домінування науковці позначають буквами ______________алфавіту

варіанти відповідей

грецького

латинського

Запитання 8

У соціальних тварин лідером зазвичай є

варіанти відповідей

альфа-особина

бета-особина

омега-особина

Запитання 9

Останнє місце в ієрархії позначають буквою

варіанти відповідей

омега

альфа

бета

Запитання 10

Прикладом територіальної поведінки тварин є



варіанти відповідей

 Приймання горобцями пилових ван

  Повернення голубів додому

 Переміщення дрібних ракоподібних на поверхню води

 Потирання ведмедя спиною об кору дерев

Запитання 11

Птахи позначають свою територію за допомогою...



варіанти відповідей

 пахучих речовин


 феромонів


 пір'я


співу

Запитання 12

Установіть відповідність між типом поведінкової реакції та її характеристикою: 1. соціальна поведінка 2. територіальна поведінка

3. шлюбна поведінка 4. харчова поведінка

а) вистежування здобичі хижаком б) будівництво гнізда у птахів в) спілкування тварин (комунікації) г) ведмежі погризи на корі дерев та мітки сечею


варіанти відповідей

 1-б 2-г 3-а 4-б


  1-в 2-г 3-б 4-а


 1-б 2-в 3-г 4-а


 1-в 2-б 3-г 4-а

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест