Тест 2. Задачі на рух

Додано: 12 січня 2021
Предмет: Математика, 4 клас
Тест виконано: 58 разів
10 запитань
Запитання 1

Склади вираз до задачі і знайди його значення.


Два поїзди виїхали одночасно в одному напрямку з двох міст і через 3 години перший поїзд наздогнав другого. Чому дорівнює відстань між містами, якщо швидкість першого поїзда 95 км /год, а другого 80 км/год?

варіанти відповідей

( 95 +80 ) :3 = 175 (км)

( 95 + 80 ) · 3 = 525 (км)

( 95 - 80 ) : 3 = 5 (км)

( 95 - 80 ) · 3 = 45 (км)

Запитання 2

Вкажи правильну відповідь.


Літак і вертоліт летять в одному напрямку. Швидкість літака 720 км/год, а швидкість вертольота - 300 км/год. Зараз між ними 840 км. Через який час літак наздожене вертоліт?

варіанти відповідей

2 год

3 год

4 год

5 год

Запитання 3

Обери правильну відповідь.


Човен поплив услід за плотом, коли пліт був на відстані 12 км від нього,і через 4 год він наздогнав пліт. Швидкість плота 2 км/год. Яка швидкість човна?

варіанти відповідей

4 км/год

8 км/год

5 км/год

2 км/год

Запитання 4

Якщо електропоїзд рухався зі швидкістю 85 км/год, то за 6 год він проїхав:

варіанти відповідей

91 км 

14 км

510 км

480 км

Запитання 5

Довжина прямокутника 8 см, а ширина 4 см. Щоб знайти периметр прямокутника потрібно:

варіанти відповідей

8 × 2 + 4 

8 + 4 + 4 

8 × 2

8 + 4 + 8 + 4

Запитання 6

Вовк женеться за зайцем. Швидкість вовка 14 м/с, а швидкість зайця 10 м/с. Спочатку відстань між ними була 120 м . Якою вона буде через 25 с ?

варіанти відповідей

5 м

10 м

15 м

20 м

Запитання 7

Знайди значення виразу:

а + 32 658, якщо а = 408 934

варіанти відповідей

441 592

440 602

123 452

324 342

Запитання 8

Знайди значення виразу:

700 105 - b , якщо b = 74 816

варіанти відповідей

635 289

674 816

605 289

625 289

Запитання 9

d : 35 , якщо d = 702 100

варіанти відповідей

20060

2060

2600

2080

Запитання 10

Знайди плошу фігури за розмірами, які подані на кресленні

варіанти відповідей

30 дм²

600 дм²

8 дм²

16 дм²

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест