Тест 3D графіка Blender. 9 клас

Додано: 15 травня 2022
Предмет: Інформатика, 9 клас
10 запитань
Запитання 1

Обрати логотип програми Blender:

варіанти відповідей
Запитання 2

Для роботи з тривимірною графікою застосовують такі програми:

варіанти відповідей

3DMonster.

SketchUp.

Maya.

Paint.

Запитання 3

Визначити на якому зображенні 3D графика?

варіанти відповідей
Запитання 4

Оберіть вбудовані в Blender редактори:

варіанти відповідей

Текстовий.

Python.

Відео.

Звуковий.

Запитання 5

Екструдування форми об’єкта – це …

варіанти відповідей

обертання.

видавлювання.

обертання 3D-простору.

переміщення 3D-простору.

Запитання 6

Вибрати вірну відповідь:

варіанти відповідей

У куба 12 вершин, 8 ребер, 6 граней.

У куба 8 вершин, 12 ребер, 6 граней.

У куба 6 вершин, 8 ребер, 12 граней.

У куба 12 вершин, 6 ребер, 8 граней.

Запитання 7

У яких фільмах використано програму Blender:

варіанти відповідей

Диво-жінка.

Аватар.

Людина-павук 2.

Cвіт Юрського Періоду.

Запитання 8

Розрахунок кольору кожної точки картинки побудовою променя з точки зору спостерігача через уявний отвір в екрані на місці цього пікселя «в сцену» до перетину з першою поверхнею – це …

варіанти відповідей

Z-буфер.

Cканлайн.

Трасування променів.

Глобальне освітлення.

Запитання 9

Розрахунок взаємодії поверхонь і середовищ у видимому спектрі випромінювання за допомогою інтегральних рівнянь – це …

варіанти відповідей

Z-буфер.

Cканлайн.

Трасування променів.

Глобальне освітлення.

Запитання 10

Завдання тривимірного моделювання —

варіанти відповідей

описати геометричні фігури і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення.

описати об'єкти і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення.

описати предмети і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення.

описати моделі і розмістити їх у сцені з допомогою геометричних перетворень відповідно до вимог до майбутнього зображення.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест