Тест Алгебра

Додано: 18 жовтня
Предмет: Алгебра, 2 клас
20 запитань
Запитання 1

2 ПОМНОЖИТИ НА 2=

варіанти відповідей

3

5

23

4

Запитання 2

15-(3+4)-4+5=

варіанти відповідей

42

15

40

9

Запитання 3

Числа розташовані в порядку зрозтання,якщо кожне наступне число

варіанти відповідей

менше від попереднього

більше від попереднього

дорівнює попередньому

Запитання 4

числа у другому розряді яких стоїть 0 є

варіанти відповідей

круглими

натуральними

не існує

Запитання 5

запиши величину в найменших одиницях вимірювання 1м 7дм 4см

варіанти відповідей

1740мм

174см

17дм4см

Запитання 6

познач правильну нерівність

варіанти відповідей

33>444

22-4=

22+7<=

12-(g+r)=

33>23

Запитання 7

як позначають дециметри

варіанти відповідей

мм

дм

дд

вк

цц

ц

в

ппп

Запитання 8

познач число двадцять три

варіанти відповідей

33

43

53

23

Запитання 9

як позначають меліметри

варіанти відповідей

ммт

м

уав

і

мм

ммм

ууц

мцм

Запитання 10

2+(0-0)=

варіанти відповідей

3

2

0

6

Запитання 11

як позчають сантиметри

варіанти відповідей

см

вв

пкм

іап

мм

м

ц

е

Запитання 12

55-55=56-44

варіанти відповідей

правильна нерівність

неправильна нерівність

середня нерівність

Запитання 13

3=3

варіанти відповідей

правильна нерівність

неправильна нерівність

Запитання 14

якщо у дорівнює 4 то 4-у=

варіанти відповідей

4-4

4-3

4-3+0

4-4=0

Запитання 15

познач відповідь виразу з попереднього запитання

варіанти відповідей

8

4

0

незнаю

Запитання 16

100-50=

варіанти відповідей

33

40

100

50

Запитання 17

22-22=

варіанти відповідей

0

4

5

22

Запитання 18

(0-0)-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0=

варіанти відповідей

4

00000000000000000

0

1

Запитання 19

запиши чого не вистачає на малюнку

варіанти відповідей

істиною або неправильною

істиною або хибаною

істиною або хибною

правильною (істиною) або неправильною (хибною)

Запитання 20

на малюнку зображено

варіанти відповідей

правило

приклад

приклади

питання

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест