Режим дня
це певний порядок, ритм інтенсивності, тривалості та чергування праці та відпочинку впродовж дня. Давно відомо, що втомлюються і знемагають не настільки від того, що багато працюють (хоча і це буває), скільки від того, що не вміють чергувати працю та відпочинок, розумову і фізичну працю. Режим праці та відпочинок покликані забезпечити розумовий і фізичний розвиток, збереження здоров’я педагога та його високу працездатність
це встановлений порядок тривалості та чергування впродовж доби праці та відпочинку, харчування і сну, дотримання правил особистої гігієни. Це загальний ритм життя і діяльності педагога, що враховує закономірності ритмів його організму і специфіку праці
це здатність інтенсивно і ефективно працювати, тобто здатність формувати (створювати) і підтримувати робочий стан свого організму протягом всього процесу праці.
це не встановлений порядок тривалості та чергування впродовж доби праці та відпочинку, харчування і сну, дотримання правил особистої гігієни. Це загальний ритм життя і діяльності педагога, що враховує закономірності ритмів його організму і специфіку праці
Режим праці та відпочинку
це здатність інтенсивно і ефективно працювати, тобто здатність формувати (створювати) і підтримувати робочий стан свого організму протягом всього процесу праці
це встановлений порядок тривалості та чергування впродовж доби праці та відпочинку, харчування і сну, дотримання правил особистої гігієни. Це загальний ритм життя і діяльності педагога, що враховує закономірності ритмів його організму і специфіку праці.
це не встановлений порядок тривалості та чергування впродовж доби праці та відпочинку, харчування і сну, дотримання правил особистої гігієни. Це загальний ритм життя і діяльності педагога, що враховує закономірності ритмів його організму і специфіку праці.
це певний порядок, ритм інтенсивності, тривалості та чергування праці та відпочинку впродовж дня. Давно відомо, що втомлюються і знемагають не настільки від того, що багато працюють (хоча і це буває), скільки від того, що не вміють чергувати працю та відпочинок, розумову і фізичну працю. Режим праці та відпочинок покликані забезпечити розумовий і фізичний розвиток, збереження здоров’я педагога та його високу працездатність
Працездатність
це здатність інтенсивно і ефективно працювати, тобто здатність формувати (створювати) і підтримувати робочий стан свого організму протягом всього процесу праці
це певний порядок, ритм інтенсивності, тривалості та чергування праці та відпочинку впродовж дня. Давно відомо, що втомлюються і знемагають не настільки від того, що багато працюють (хоча і це буває), скільки від того, що не вміють чергувати працю та відпочинок, розумову і фізичну працю. Режим праці та відпочинок покликані забезпечити розумовий і фізичний розвиток, збереження здоров’я педагога та його високу працездатність
це встановлений порядок тривалості та чергування впродовж доби праці та відпочинку, харчування і сну, дотримання правил особистої гігієни. Це загальний ритм життя і діяльності педагога, що враховує закономірності ритмів його організму і специфіку праці
це не встановлений порядок тривалості та чергування впродовж доби праці та відпочинку, харчування і сну, дотримання правил особистої гігієни. Це загальний ритм життя і діяльності педагога, що враховує закономірності ритмів його організму і специфіку праці
Протягом скількох годин зберігається висока працездатність за умови нормальної інтенсивності праці?
10-12 год
5-6 год
7-8 год
4-6 год
Скільки існує етапів в роботі з удосконалення режиму праці і відпочинку педагога?
3
4
5
6
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома