Тест до 7 лекції

Додано: 30 травня 2021
Предмет:
Тест виконано: 8 разів
5 запитань
Запитання 1

Режим дня

варіанти відповідей

це певний порядок, ритм інтенсивності, тривалості та чергування праці та відпочинку впродовж дня. Давно відомо, що втомлюються і знемагають не настільки від того, що багато працюють (хоча і це буває), скільки від того, що не вміють чергувати працю та відпочинок, розумову і фізичну працю. Режим праці та відпочинок покликані забезпечити розумовий і фізичний розвиток, збереження здоров’я педагога та його високу працездатність

це встановлений порядок тривалості та чергування впродовж доби праці та відпочинку, харчування і сну, дотримання правил особистої гігієни. Це загальний ритм життя і діяльності педагога, що враховує закономірності ритмів його організму і специфіку праці

це здатність інтенсивно і ефективно працювати, тобто здатність формувати (створювати) і підтримувати робочий стан свого організму протягом всього процесу праці.

це не встановлений порядок тривалості та чергування впродовж доби праці та відпочинку, харчування і сну, дотримання правил особистої гігієни. Це загальний ритм життя і діяльності педагога, що враховує закономірності ритмів його організму і специфіку праці

Запитання 2

Режим праці та відпочинку

варіанти відповідей

це здатність інтенсивно і ефективно працювати, тобто здатність формувати (створювати) і підтримувати робочий стан свого організму протягом всього процесу праці

це встановлений порядок тривалості та чергування впродовж доби праці та відпочинку, харчування і сну, дотримання правил особистої гігієни. Це загальний ритм життя і діяльності педагога, що враховує закономірності ритмів його організму і специфіку праці.

 

це не встановлений порядок тривалості та чергування впродовж доби праці та відпочинку, харчування і сну, дотримання правил особистої гігієни. Це загальний ритм життя і діяльності педагога, що враховує закономірності ритмів його організму і специфіку праці.

 

це певний порядок, ритм інтенсивності, тривалості та чергування праці та відпочинку впродовж дня. Давно відомо, що втомлюються і знемагають не настільки від того, що багато працюють (хоча і це буває), скільки від того, що не вміють чергувати працю та відпочинок, розумову і фізичну працю. Режим праці та відпочинок покликані забезпечити розумовий і фізичний розвиток, збереження здоров’я педагога та його високу працездатність

Запитання 3

Працездатність

варіанти відповідей

це здатність інтенсивно і ефективно працювати, тобто здатність формувати (створювати) і підтримувати робочий стан свого організму протягом всього процесу праці

це певний порядок, ритм інтенсивності, тривалості та чергування праці та відпочинку впродовж дня. Давно відомо, що втомлюються і знемагають не настільки від того, що багато працюють (хоча і це буває), скільки від того, що не вміють чергувати працю та відпочинок, розумову і фізичну працю. Режим праці та відпочинок покликані забезпечити розумовий і фізичний розвиток, збереження здоров’я педагога та його високу працездатність

це встановлений порядок тривалості та чергування впродовж доби праці та відпочинку, харчування і сну, дотримання правил особистої гігієни. Це загальний ритм життя і діяльності педагога, що враховує закономірності ритмів його організму і специфіку праці

це не встановлений порядок тривалості та чергування впродовж доби праці та відпочинку, харчування і сну, дотримання правил особистої гігієни. Це загальний ритм життя і діяльності педагога, що враховує закономірності ритмів його організму і специфіку праці

Запитання 4

Протягом скількох годин зберігається висока працездатність за умови нормальної інтенсивності праці?

варіанти відповідей

10-12 год

5-6 год

7-8 год

4-6 год

Запитання 5

Скільки існує етапів в роботі з удосконалення режиму праці і відпочинку педагога?

варіанти відповідей

3

4

5

6

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест