Тест до конференції «Виховання та розвиток успішної особистості»

Додано: 18 червня 2021
Предмет:
Тест виконано: 5 разів
14 запитань
Запитання 1

Виховною метою «Школи юного екскурсовода» є:

варіанти відповідей

Ознайомити учасників із теоретичними знаннями про музей (структуру, види, типи, особливості діяльності), екскурсію.

Виховати повагу до музею як установи у сфері культури, власної культури, поваги до праці та особистого простору інших, інтерес до пошуку інформації, самонавчання та саморозвитку.

Розвити практичні навички роботи з інформацією та простором, спілкування з різними категоріями музейної аудиторії, публічних виступів.

Запитання 2

Оберіть ХИБНЕ твердження:

варіанти відповідей

«Школа юного екскурсовода» - це спільний проєкт Державного музею іграшки та Педагогічного музею України.

Навчання у «Школі юного екскурсовода» включає 6 теоретичних та 6 практичних занять.

Танці є обов'язковим елементом в кінці заняття у «Школі юного екскурсовода».

Робота з батьками не є складовою проєкту «Школа юного екскурсовода».

Запитання 3

Індивідуальність - це...

варіанти відповідей

людина, соціальний індивід, що поєднує в собі риси загальнолюдського, суспільне значущого та індивідуально неповторного

цілісна характеристика окремої людини, її оригінальність, самобутність її психічного складу

людина, яка приймає соціологічно різні ролі, наприклад як батько, мати, брат чи сестра

динамічна, упорядкована сукупність стійких, індивідуально психологічних особливостей, що формуються в процесі життєдіяльності людини та виявляються в її діяльності та суспільній поведінці: у ставленні до колективу, до інших людей, до праці, навколишньої дійсності та самої себе

Запитання 4

Визначте особливості учнів покоління Z (оберіть декілька варіантів):

варіанти відповідей

Прагнуть змінити світ

Діють тільки, якщо цікаво та практично

Можуть дуже довго фокусувати увагу

Потребують чітких завдань з покроковою інструкцією, деталями та прикладами

Запитання 5

Емоційний інтелект - це...:

варіанти відповідей

здатність до усвідомлення та розуміння власних емоцій і емоцій оточуючих, керування емоційним станом та своєю реакцією на поведінку інших

розуміння відносин, почуттів, психічних станів іншої особи в формі співпереживання

явище, коли емоції однієї людини та пов'язана поведінка безпосередньо викликають подібні емоції та поведінку інших людей

почуття стійкої емоційної схильності людини до інших людей

Запитання 6

НЕ Є міфом про емоційний інтелект (ЕІ):

варіанти відповідей

У інтровертів ЕІ розвинений краще.

Рівень ЕІ залежить від культури та нації.

ЕІ - це навичка, яку можна розвивати.

У інтровертів ЕІ розвинений краще

Запитання 7

Оберіть ХИБНЕ твердження:

варіанти відповідей

Лідери груп ніколи не змушують скаутів щось робити.

Лідери груп не долучаються до спільної роботи зі скаутами.

Лідери груп власним прикладом демонструють зацікавленість у темі та залученість у спільну діяльність.

Лідер групи підказує скаутам та підтримує їхні починання.

Запитання 8

Чи правда, що дорослі у скаутингу, як і вчителі у школі, виступають у ролі керівників та кураторів?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 9

Тьютор - це...

варіанти відповідей

працівник, зайнятий професійною організаторською діяльністю в органах керування підприємства, фірми, установи

особа, що здійснює індивідуальний системний супровід дитини, допомагає дитині реалізувати свій потенціал, спонукає до рефлексії над власним розвитком через неупереджені спостереження та підтримує власним досвідом

фахівець, який не зацікавлений у підсумках обговорення, не представляє інтереси жодної з груп-учасників і не бере участі в обговоренні, але несе відповідальність за якісне виконання завдань

фахівець, який оцінює, діагностує і вивчає поведінку і розумові процеси

Запитання 10

Визначте задачі тьюторингу (оберіть декілька варіантів):

варіанти відповідей

Підтримка позитивного й проактивного відношення до життя

Розвиток уміння рефлексувати

Обмеження вразливих сторін

Акцентування на старому досвіді

Запитання 11

Резилентність - це...

варіанти відповідей

усвідомлені когнітивні, емоційні та поведінкові стратегії подолання стресу

схильність людини відкладати неприємні завдання на потім, тяжіння до справ, що приносять більше задоволення або швидший результат

здатність людського мозку змінюватися та адаптуватися під дією емоцій, досвіду, нового виду діяльності, здатність мозку відновлювати втрачені зв'язки внаслідок пошкодження або у відповідь на зовнішній вплив

динамічна властивість особистості, здатність долати стреси і важкі періоди конструктивним шляхом та швидко повертатися до докризового стану

Запитання 12

Оберіть ХИБНЕ твердження:

варіанти відповідей

Майндфулнес - це практика повної усвідомлюваності своїх думок, емоцій і досвіду в кожному моменті.

Стресові ситуації неможливо перетворити у ситуації «росту».

Однією зі складових тайм-менеджменту є мотивація.

Гальмування та інертність мисленні у вчителя є розповсюдженим в добу технологій.

Запитання 13

Чи важливою є ФОРМА похвали?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 14

Якщо тільки похвали недостатньо, чи можна використовувати критичний зворотний зв’язок, аби вказати дитині на прогалини у її знаннях чи відсутність прогресу?

варіанти відповідей

Так

Ні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест